quote:Op zondag 31 december 2023 01:15 schreef mario390 het volgende:
ik denk dat niet alle mensen
in cafe nu blij zijn
Dat verzin je er maar bij, bedoel we zien deze lamlul een frikadel eten dus kan prima.quote:Op zondag 31 december 2023 01:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb zin in een mojito, maar geen munt in da house
quote:Op zondag 31 december 2023 01:19 schreef Gretzl het volgende:
Nu terugluisteren
Maar dan mis je één nummer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Niet ons probleem.quote:
Deze Jutterquote:Op zondag 31 december 2023 01:19 schreef Koen66 het volgende:
ik moet sterkere drank, baco werkt niet
Beter dan dan ... kut hoe heet die vetklep dj ook alweer?quote:Op zondag 31 december 2023 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat verzin je er maar bij, bedoel we zien deze lamlul een frikadel eten dus kan prima.
Die zijn leuk , toffe muziek , toffe bandquote:Op zondag 31 december 2023 01:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik dit zo hoor mis ik DeWolff trouwens in de lijst. Die hebben ook wel een paar epische lange nummers.
Cola weglaten dan.quote:Op zondag 31 december 2023 01:19 schreef Koen66 het volgende:
ik moet sterkere drank, baco werkt niet
Dan is die waarschijnlijk gewoon uit wanhoop bezig.quote:
Vondelinggenot.quote:
LEGENDARYquote:Op zondag 31 december 2023 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik weet nog dat:
- Stasse ging met een veegwagen door een verlaten Beeld & Geluid
- Cielke Sijbendeed een nachtelijke rondleiding door en net buiten Beeld & Geluid, en stelde ons voor aan de regie van de Top 2000 op TV
- Marisa Heutink ging Twister en wat andere bordspelletjes spelen![]()
![]()
![]()
Ja ik zoek dat topic nogsteeds. Rick van Velthuysen.quote:Op zondag 31 december 2023 01:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Beter dan dan ... kut hoe heet die vetklep dj ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |