Laat hem maar weer lekker iets stijgen, veilig om 4 uur 's nachtsquote:Op zondag 31 december 2023 01:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
En daarom alleen al moet deze gewoon vast hoog blijven
Neuh, valt mee, nog.quote:Op zondag 31 december 2023 01:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
@:Dagoduck is ook wat dronken volgens mij.
yeahhhhhquote:Op zondag 31 december 2023 01:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, de 2e helft begint nu echt
Telegraph Roadquote:Op zondag 31 december 2023 01:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Dit zou zo over kunnen in Telegraph Road
goeie mix welquote:Op zondag 31 december 2023 01:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Ah dat zou e.e.a. kunnen verklarenquote:Op zondag 31 december 2023 01:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is gewoon....quote:Op zondag 31 december 2023 01:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was wel een beetje raar.quote:Op zondag 31 december 2023 01:27 schreef ok01 het volgende:
Ik zal trouwens beloven om jullie volgend jaar niet te verlaten voor een werkborrel
Nou ja zo'n feest is dat ook weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Dat is ook al zo'n onbenullig lange plaat ja. Voor de rest vind ik Dire Straits wel erg goed trouwens.quote:Op zondag 31 december 2023 01:27 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2023 01:27 schreef ok01 het volgende:
Ik zal trouwens beloven om jullie volgend jaar niet te verlaten voor een werkborrel
....eventjes.quote:
...bezig....quote:
Iemand wilde graag...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |