Een willekeurig instrument vasthouden = de hele fles leeg.quote:Op zondag 31 december 2023 01:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Legendarisch = drinken
Door intro/outro lullen = drinken
Afkap is atten
Schakelfout = drinken
Vrienden = drinken
Wals/walsje = drinken
Politiek statement (hij haalde Po E. Tin aan vanavond = drinken
Celeb bashing = drinken
Luisteraar bashen = drinken
Stom verhaal over liedje = drinken
Beslist niet, maar wel aan je gedachtquote:Op zondag 31 december 2023 00:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoop dat er in ieder geval nog een paar mensen genoten hebben van Dat Heb Jij Gedaan![]()
Reminds me:quote:Op zondag 31 december 2023 01:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Een willekeurig instrument vasthouden = de hele fles leeg.
zit er iets tussen om op de fluit te gaan spelenquote:Op zondag 31 december 2023 01:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Een willekeurig instrument vasthouden = de hele fles leeg.
Zeg dat niet te snelquote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef patat het volgende:
Wat fijn dat van Inkel Echoes heeftscheelt weer een hoop ergernis
hoho ligt er aav wat ie tijdens het nummer gaat uitvretenquote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef patat het volgende:
Thanksquote:Op zondag 31 december 2023 01:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Legendarisch = drinken
Door intro/outro lullen = drinken
Afkap is atten
Schakelfout = drinken
Vrienden = drinken
Wals/walsje = drinken
Politiek statement (hij haalde Po E. Tin aan vanavond = drinken
Celeb bashing = drinken
Luisteraar bashen = drinken
Stom verhaal over liedje = drinken
Waarschijnlijk een losse flodder, maar zou nog best een hele grote kunnen wordenquote:
Ligt er wel aan welke fluitquote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit er iets tussen om op de fluit te gaan spelen
Hij is erg negatief over veel dingen. Dus zal hij over Echoes ook wel weer iets tweeten.quote:Op zondag 31 december 2023 00:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha nee, dat is het bericht van Eddy. Ik volg hem op X/twitter nadat hij een discussie was aangegaan over de randomness van 2 debuterende nummers van The National. Hij vond dat Radio 2 er een zootje van maakte, door de keuzelijst nog in de loop van de stemweek aan te passen.
Had vanmiddag/vanavond geen tijd om MEAU waar dan ook te verdedigen, m'n vrienden & bordspellen ging voor de Top 2000![]()
Hoop dat er in ieder geval nog een paar mensen genoten hebben van Dat Heb Jij Gedaan![]()
Weet oprecht niet wat ik erger vind.quote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef patat het volgende:
Hit me up als ik er nog gifwaardige momenten zijn, ik sta in de aan slaag om nieuwe te bakkenquote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gewoon drinken als Kinkel iets cringe doet.
Sleep well Diaanquote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was in slaap gevallen, nu maar naar bed. Tot later vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |