227quote:Op zondag 31 december 2023 00:55 schreef Gunner het volgende:
Welk liedje duurt er zo lang tussen 0100 en 0200?
Hmm, kort.quote:Op zondag 31 december 2023 00:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Echoes, 23 minuten schoon aan de haak.
Slaap lekker!quote:Op zondag 31 december 2023 00:55 schreef peaceman het volgende:
Na het tragische, maar oh zo wonderschone Jeremy ga ik mijn bed opzoeken. Tot later vandaag Fokkers!
Oh, oke! Proost dan maar.quote:
slaapze mexquote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik Gaga hem aftaaien. Was gezellig, al miste ik bepaalde kopstukken wel deze avond, altijd jammer
Slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik Gaga hem aftaaien. Was gezellig, al miste ik bepaalde kopstukken wel deze avond, altijd jammer
Het lijkt hier de gaza strook welquote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef Gunner het volgende:
kan die goochem die vuurwerk aan het knallen is even heel snel opbokken???
Welterusten Mexi!quote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn er ook standaardaanwezigen die helemaal niet zijn opgedoken?quote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noted. Point has been made. Ga ik nu even verder anderen proberen wel over te halen.quote:Op zondag 31 december 2023 00:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Prima toch, maar ik ga er niet op stemmen want niet mijn ding.
Slaap lekker Mexquote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen aan wie er dan nog is, overdag kom ik vast nog wel even buurten
Morgen is het 1 januariquote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen aan wie er dan nog is, overdag kom ik vast nog wel even buurten
Aleppo op een maandagmiddag,quote:
Succesquote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Point has been made. Ga ik nu even verder anderen wel over te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |