Even een moment van stilde allemaal.quote:
He wat?quote:Op zondag 31 december 2023 00:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Stoer doen terwijl je aids hebt
Robbie niet meegerekent?quote:Op zondag 31 december 2023 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben wel de beste Engel voor het laatst bewaard
Had wel in één uur gemogen.quote:Op zondag 31 december 2023 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben wel de beste Engel voor het laatst bewaard
Kunnen we hem inruilen voor Stasse?quote:Op zondag 31 december 2023 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Laten we hopen dat dit de laatste uren ooit van Van Inkel zijn als Top2000-jock, laat 'm maar mooi richting Radio 5 gaan ofzo
Mijn biertje is ook op. En wil er nog 1 bewaren voor morgen. Issuesquote:
Wat.quote:Op zondag 31 december 2023 00:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Snap het ook niet.quote:
Dat is een aparte opmerking..quote:Op zondag 31 december 2023 00:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gooi jezelf maar weer weg dan. Broekje aan aub.quote:
Genoeg winkels open morgenquote:Op zondag 31 december 2023 00:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mijn biertje is ook op. En wil er nog 1 bewaren voor morgen. Issues
Draaiorgels zijn prachtige dingen. De beheerders ervan zijn heerlijke mensen die vanalles laten uitstansen voor hun orgelsquote:Op zondag 31 december 2023 00:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het draaiorgel in Leeuwarden speelde dit een keer en ik was verbaasd. Ik heb zo'n hekel aan dat ding maar dit vond ik wel grappig.
Weinig dingen maken me agressiever dan een draaiorgel.quote:Op zondag 31 december 2023 00:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het draaiorgel in Leeuwarden speelde dit een keer en ik was verbaasd. Ik heb zo'n hekel aan dat ding maar dit vond ik wel grappig.
Hoe klonk dat in himmels (haha HJM) naam?quote:Op zondag 31 december 2023 00:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Drunk?quote:Op zondag 31 december 2023 00:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gooi jezelf maar weer weg dan. Broekje aan aub.
Doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |