Komt Californication straks al?quote:Op zondag 31 december 2023 00:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Net de was aangezet tot RHCP moet ik het met een sok doen.
ja idd. en ik kan geen duidelijke oorzaak verzinnen.quote:Op zondag 31 december 2023 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best bijzonder verloop.
In Rusland zou je ervoor aan de publieke schandpaal genageld worden.quote:Op zondag 31 december 2023 00:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Ja, RHCP zelf ookquote:Op zondag 31 december 2023 00:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat duur nog wel even.quote:Op zondag 31 december 2023 00:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt Californication straks al?
Controleert of Katey Perry wel in de lijst staatquote:
Ja ik zit in dubio, direct erna komt Stan en dat is een stemplaat. Misschien toch die langdradige ellende maar trotseren.quote:Op zondag 31 december 2023 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie dan juist uit, want dan is het bedtijd.
ik was al bang.quote:
Jullie hebben dr gewoon opgeroepen man.quote:
Het is nog vroegquote:Op zondag 31 december 2023 00:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik zit in dubio, direct erna komt Stan en dat is een stemplaat. Misschien toch die langdradige ellende maar trotseren.
Ik denk gewoon meeliften op de 80s liefhebberij die de laatste paar jaar in de Top 2000 te zien is. Al zijn die laatste jaren wel heel opvallend.quote:Op zondag 31 december 2023 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja idd. en ik kan geen duidelijke oorzaak verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |