Moet morgen nieuwe kopen vrees ikquote:Op zondag 31 december 2023 00:29 schreef houdjemond het volgende:
Hoeveel broekjes hebben we gezamenlijk nog over?
Wel een grote Depeche Mode fan. Dat kan ik wel waarderen in z'n tweetsquote:Op zondag 31 december 2023 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Eddie Simons is wel de meest zure persoon die ik ken. Lees zijn tweets maar eens
alles is wegquote:Op zondag 31 december 2023 00:29 schreef houdjemond het volgende:
Slaaplekkerquote:Op zondag 31 december 2023 00:29 schreef PzKpfw het volgende:
En met deze knaller van NBT sluiten we af, welterusten mensen.
Ik bezit 4 spijkerbroeken die voldoende intact zijn om zeg maar naar mijn werk te dragen. Verder alleen ouwe troep.quote:Op zondag 31 december 2023 00:29 schreef houdjemond het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zondag 31 december 2023 00:29 schreef PzKpfw het volgende:
En met deze knaller van NBT sluiten we af, welterusten mensen.
Die heeft ook hetzelfde ritme jaquote:Op zondag 31 december 2023 00:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Deze intro verwar ik dus echt altijd met 'Can't Stop This Thing We Started', een redelijk onbekende van Bryan Adams.
Bij Echoes blijft ie wel aan hierquote:Op zondag 31 december 2023 00:29 schreef houdjemond het volgende:
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 31 december 2023 00:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik bezit 4 spijkerbroeken die voldoende intact zijn om zeg maar naar mijn werk te dragen. Verder alleen ouwe troep.
Als ze over 2 jaar versleten zijn koop ik een nieuwe batch en dan kan ik er weer een paar jaar tegenaan.
Shoppen
Bij mij gaat ie dan juist uit, want dan is het bedtijd.quote:Op zondag 31 december 2023 00:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij Echoes blijft ie wel aan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |