Dit is van hoog niveauquote:Op zondag 31 december 2023 00:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ineens schoot de TT in mijn hoofd en dit was perfect
Is meer vaak achteraf gezienquote:Op zondag 31 december 2023 00:23 schreef TLC het volgende:
Wat gaat n jaar toch vreselijk snel voorbij
Grafstad, mooie plaat.quote:
Eens met beide stellingenquote:Op zondag 31 december 2023 00:25 schreef MTheBassman het volgende:
deze is ook echt fucking lekker![]()
![]()
kutstad verder maar goed
Wou net zeggen. Weer zo'n artiest die een liedje over die shithole denkt te moeten makenquote:Op zondag 31 december 2023 00:25 schreef MTheBassman het volgende:
deze is ook echt fucking lekker![]()
![]()
kutstad verder maar goed
Ja, middag op 30-12 volgens mij en dan nu in de nacht al, dus als die nog iets stijgt komt die ergens op een kut tijd uit.quote:Op zondag 31 december 2023 00:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij was toch overdag afgelopen jaar?
Goh.quote:Op zondag 31 december 2023 00:25 schreef mario390 het volgende:
ik zie nog niet dat
het langzamer werd
quote:Op zondag 31 december 2023 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Freebird is net iets beter dan Frans Bauer
Komend jaar ga ik actievoeren om Bauer (weer) een plek te geven in de Top 2000. Liever iemand die de oprechtheid aan zijn kont heeft hangen met een nummer wat misschien niet jouw ding is, dan weer een Niksan en Feek-nummer.quote:Op zondag 31 december 2023 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als Sterren is uit '94, dus komend jaar precies 30 jaar geleden. Laat mij een actie op touw zetten, komt vast goed. "Waarom engelen bewaren, als sterren aan de hemel staan?" Ofzo.
Heb sowieso het idee dat elk jaar weer sneller gaat naar mate ik ouder word.quote:Op zondag 31 december 2023 00:23 schreef TLC het volgende:
Wat gaat n jaar toch vreselijk snel voorbij
Maakt dat uit?quote:Op zondag 31 december 2023 00:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar stond waarschijnlijk niet in de hitlijsten toen
NBT nieuw?quote:Op zondag 31 december 2023 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Stemplaat
En wat mij betreft de beste nieuwe band van de laatste paar jaar![]()
![]()
Amsterdam
Die zijn goed bezig inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2023 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Stemplaat
En wat mij betreft de beste nieuwe band van de laatste paar jaar![]()
![]()
Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |