quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
Als je je kut voelt, er zijn veeeel betere nummers
Ik vind Losing My Religion ook al jaren erg hoog.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Bwah. De kwaliteit van nummers van REM is echt zo'n beetje omgekeerd evenredig met hun positie in de Top 2000.
Dit is oprecht erger dan Engelbewaarder jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zegt de man die net hard ging op Engelbewaarder..
Dan moet je je handen uit je zakken halenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
als je je kut voelt en vrouw bent moet je je handen uit je ondergoed halenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
![]()
Als je je kut voelt, moet je je hand uit je broek halen
Geloof het wel ja.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
@:Isorden Volgens mij ben je nog redelijk dichtbij gekomen
![]()
Iron Maiden-manquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Minttu in een Maiden shotjesglas
Of hoe roestiger het dak, hoe natter de kelderquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:52 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
"Een rosse om op te crossen" of "een rooie om in te knooie" zoals een Belgisch Limburgse collega me ooit eens wist te vertellen.
Zelfgemaakt glas?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:54 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Minttu in een Maiden shotjesglas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |