Hij had zeker vuurwerk in zijn auto en stak een sigaret op?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh mijn god!
Alle haat tegen Marco Schuitmaker aside, ik hoor dus net dat hij dus net een auto-ongeluk heeft gehad. Wat de fuck. Schijnt mee te vallen, maar vooral heel heftig.
Voor- of nadat dat liedje uitkwam?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh mijn god!
Alle haat tegen Marco Schuitmaker aside, ik hoor dus net dat hij dus net een auto-ongeluk heeft gehad. Wat de fuck. Schijnt mee te vallen, maar vooral heel heftig.
mag van mij de top 100 inquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
Deze staat mooi hoog waar ie hoort te staan
Gisteravond even en vanochtend. Nog niet veel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey... waar heb jij. gezeten dan? Vandaag pas hier?
Schijnt mee te vallen, maar vooral heel heftig.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Er komt dus geen nieuwe muziek uit?
dat was een peuk weg gooien niet opstekenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij had zeker vuurwerk in zijn auto en stak een sigaret op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |