Blote tetten genot.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:31 schreef LTVDK het volgende:
Haalt het qua genialiteit in de verste verte niet bij Twilight Zone dit natuurlijk, maar wel lekker plaatje
Wacht maar als wij daar spelen tijdens dat optreden wat je daar voor ons regeltquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Woon er 200 meter vandaan. Al 15 jaar![]()
Dit is wel ernstig hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Woon er 200 meter vandaan. Al 15 jaar![]()
Golden Earring heeft vele goede platen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:31 schreef LTVDK het volgende:
Haalt het qua genialiteit in de verste verte niet bij Twilight Zone dit natuurlijk, maar wel lekker plaatje
Hoop dat ie een engelbewaarder heeftquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh mijn god!
Alle haat tegen Marco Schuitmaker aside, io hoor dus net dat hij dus net een auto-ongeluk heeft gehad. Wat de fuck.
Er komt dus geen nieuwe muziek uit?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh mijn god!
Alle haat tegen Marco Schuitmaker aside, io hoor dus net dat hij dus net een auto-ongeluk heeft gehad. Wat de fuck.
Hij had zeker vuurwerk in zijn auto en stak een sigaret op?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh mijn god!
Alle haat tegen Marco Schuitmaker aside, ik hoor dus net dat hij dus net een auto-ongeluk heeft gehad. Wat de fuck. Schijnt mee te vallen, maar vooral heel heftig.
Voor- of nadat dat liedje uitkwam?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh mijn god!
Alle haat tegen Marco Schuitmaker aside, ik hoor dus net dat hij dus net een auto-ongeluk heeft gehad. Wat de fuck. Schijnt mee te vallen, maar vooral heel heftig.
mag van mij de top 100 inquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
Deze staat mooi hoog waar ie hoort te staan
Gisteravond even en vanochtend. Nog niet veel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
hey... waar heb jij. gezeten dan? Vandaag pas hier?
Schijnt mee te vallen, maar vooral heel heftig.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Er komt dus geen nieuwe muziek uit?
dat was een peuk weg gooien niet opstekenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij had zeker vuurwerk in zijn auto en stak een sigaret op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |