180 staat niet op het bord.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
wat me opvalt aan deze knul
hij gebruikt heel het bord
waar anderen alleen maar de 180 willen gooien....
Raam staat open.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je de po onder het bed staan?
Bedankt voor deze haarscherpe analyse klaas.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Zelfs je dartsanalyses slaan nergens op en dat is een prestatiequote:Op zaterdag 30 december 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
je weet wat ik bedoel gosertjequote:
Moet ie niet op een stilstaande bus rijden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:31 schreef Szura het volgende:
Littler gaat zeven keer de Tour winnen
ik ben de beste analist van de wereld in allesquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zelfs je dartsanalyses slaan nergens op en dat is een prestatie
En de prummeliek (zou het wat uitmaken)quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Littler bij een halve finale een tourkaart trouwens
Dat zou wel leuk zijn
Ik denk pas bij de finale.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
En de prummeliek (zou het wat uitmaken)
Iedereen ziedend omdat ze niet een hapje van mijn tiramisu mogenquote:
Een totaaldarterquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is geen raketwetenschap hoe hij gooitquote:
de eerste in de wereld waarshijnlijkquote:
Zin in z’n interview met Mardlequote:Op zaterdag 30 december 2023 22:39 schreef RipCity het volgende:
Dat jochie is nu al net zo pedant als Wilfred Genee
Greebe stijlquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen school, kebab eten, sinasje drinken, lekker vapen en pijltjes smijten.
De leef
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:39 schreef RipCity het volgende:
je bent jaloers op dit jochie hequote:Op zaterdag 30 december 2023 22:39 schreef RipCity het volgende:
Je vindt het jammer heh dat hij nog maar 16 is?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:39 schreef RipCity het volgende:
Ik hoor het hem gewoon zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:40 schreef Szura het volgende:
‘Als ze zo goed geboren worden, met zoveel godstalent, ja wat heeft het dan nog voor zin Arjan’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |