Ik had er tomatensaus, van puree, water, peper, zout en peterselie,quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:26 schreef rodetoemaat het volgende: [..]
hij was ook echt lekker. kappertjes, olijven, gewone kaas, mozarella, rode ui, tonijn, ham, speciale rode saus, verse basilicum, champignons, verse mij
![]()
![]()
![]()
Ze zijn prima te doen hoor. De hawaii special, die is altijd wel goed. 🍕👍quote:
Stig is te snel geweestquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef gianni61 het volgende:
Ik dacht dat kapen iets voor dts was
Het feit dat je ooit gebruiktquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]ooit stage gelopen bij bejaarden
hoop gezien
Ik lust ze echt nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn prima te doen hoor. De hawaii special, die is altijd wel goed. 🍕👍
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is te snel geweest
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meteen de eerste twee al in paniek
Paniek paniekquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meteen de eerste twee al in paniek
Dus ik kom bejaard over?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]ooit stage gelopen bij bejaarden
hoop gezien
van dale:quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het feit dat je ooit gebruikt
Zegt zoveel
Neequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paniek paniek
Ben jij dan kweetniet
Oude mensen gebruiken 'ooit' in hun taalgebruik. En 'men'.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het feit dat je ooit gebruikt
Zegt zoveel
In je broekje jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is te snel geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:35 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
In je broekje ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal eens in jouw broekje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:35 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
In je broekje ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ga je niet oprapenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus ik kom bejaard over?![]()
* gebrokenglas valt van zijn stoel.![]()
en om eerlijk te zijn het antwoord op je vraag is JA
Toematen lover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |