quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef essnhills het volgende:
Oke al die flitsende gifjes zijn ff teveel van het goede
quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef essnhills het volgende:
Nou er komt nog wel wat ellende hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga hem niet meer aandoen tot 1 januari. Je blijft bezig
Haha, jij staat straks zonder broekje bij Claudia de Breij. Lekker man.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga hem niet meer aandoen tot 1 januari. Je blijft bezig
Direct gegarandeerd dat ze van harddrugs afblijven. Ik noem dit een win winquote:
sorryquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef essnhills het volgende:
Die heb ik nog op mn externe HD staan uit de tijd dat de Jolly Roger nog wel eens gehesen werdquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
Trainspotting is alleen bij Pathé Thuis te streamen.
jij hebt nog geen broek aangehad deze weekquote:
Heel goed.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die heb ik nog op mn externe HD staan uit de tijd dat de Jolly Roger nog wel eens gehesen werd
Samba Pa Ti, Albatross om er maar eens wat te noemenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo ken ik wel meer nummers waar de titel niet eens in wordt gezongen.
Als Claudia niet bij mij zonder broekje wil horen, mag ik dan bij jou?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, jij staat straks zonder broekje bij Claudia de Breij. Lekker man.
Brrr ik wordt al eng als ik er aan denkquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, jij staat straks zonder broekje bij Claudia de Breij. Lekker man.
Ik vind het ook een beetje lomp af en toequote:Op zaterdag 30 december 2023 16:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik sta er altijd van te kijken hoe zo'n mooie intro gevolgd kan worden door zo'n kutnummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |