quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is vast geen fan meer van Pussycat
Ik hoor voor het eerst dat die ook een cover heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bon Jovi-versie is veruit superieur
(Jaja, onpopulaire mening)
Buckler in blik is helemaal niet te zuipenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:22 schreef Gehenna het volgende:
Origineel van Can is natuurlijk beter
Ja, ik vind dit zo saai.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:24 schreef essnhills het volgende:
Ik heb hier dus echt niets mee
Al is dit wel de minstversie
Hij had alleen geen zin om tot de club van 27 te horenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heeft een prachtalbum gemaakt en is toen in de zee verdwenen
Lilac Winequote:Op zaterdag 30 december 2023 16:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Jeff BuckleyGOD![]()
![]()
![]()
![]()
In ieder geval Grace en bij voorkeur Last Goodbye moeten heel snel weer terug in de lijst!
quote:Op maandag 25 december 2023 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
Dit jaar nog naar 'Hallelujah: Leonard Cohen, a Journey, a Song' geweest in het filmhuis
is toch ook niet meer te krijgen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:24 schreef tufkac het volgende:
[..]
Buckler in blik is helemaal niet te zuipen
Is verdronken toch?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:22 schreef Isorden het volgende:
Buckley, ook heel fijn aan z'n eind gekomen maar niet heus...
Zijn vader heeft de club ook net niet gehaaldquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hij had alleen geen zin om tot de club van 27 te horen
met Geert als Premier komt die vast wel terugquote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:26 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen gaat op pad.
Ik ga een sushi feest in de woonkamer doen met de Pippies en aan hun muzikale opvoeding werken
Kejje nagaan. Als je het nog hebt, is het nog over de datum ook!quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
is toch ook niet meer te krijgen?
Oeh dat wss vrij op de valreep nog ja. DIe heeft zulke mooie liedjes gemaakt. Once I Wasquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zijn vader heeft de club ook net niet gehaald
Zou ook niet misstaan in de Top 2000quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oeh dat wss vrij op de valreep nog ja. DIe heeft zulke mooie liedjes gemaakt. Once I WasReason To Believe
Er zijn geen minste Bowies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |