Omdat je niet 1200 euro aan vuurwerk af kan steken in anderhalf uurquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:45 schreef Momo het volgende:
Waarom steken mensen al nu siervuurwerk af?
De staatsomroep is zeker weer afwezig?quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:52 schreef DiegoFuser het volgende:
We gaan wel een erg leuk NK krijgen denk ik met veel kanshebbers. Er van uitgaande dat Van der Poel mooi wegblijft.
Die zit dan in Spanje als het goed is.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:52 schreef DiegoFuser het volgende:
We gaan wel een erg leuk NK krijgen denk ik met veel kanshebbers. Er van uitgaande dat Van der Poel mooi wegblijft.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De staatsomroep is zeker weer afwezig?
quote:Het NK veldrijden (dames en heren elite) wordt live uitgezonden op RTV Drenthe en online bij de NOS en Eurosport.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De staatsomroep is zeker weer afwezig?
https://nkveldrijden2024.nl/informatie-2/quote:Het NK veldrijden (dames en heren elite) wordt live uitgezonden op RTV Drenthe en online bij de NOS en Eurosport.
Top 5 gaat hij nog wel redden met dit tempo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Aert is wel de snelste momenteel, maar niet snel genoeg om nog naar het podium te kunnen.
Uiteindelijk wel 7 seconden langzamer dan de snelste ronde van Mathieu. Dat is best veel op een rondje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef Pistolero het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ver Wout was gekomen tegen Mathieu.
Hij had vast niet gewonnen, maar toch.
Mathieu heeft maar 1-2 rondes volle bak gereden denk ik?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef Pistolero het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ver Wout was gekomen tegen Mathieu.
Hij had vast niet gewonnen, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |