Ook een goed wielerjaar voor iedereen.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:59 schreef Faraday01 het volgende:
Met dit parcours en deze omstandigheden mogen we op de eerste dag van 2024 hopen op een eerste knalduel tussen Wout en Matje
Een heel goed wielerjaar iedereen
Of hij is nog pissig over Hulst en gaat er een demonstratie van een uur van maken. Dat denk ik overigens niet want dit parcours is erg zwaar dus kunt je hier enorm over je toeren gaan en wat heeft hij daar op dit moment mee te winnen. Ik verwacht nog steeds dat we pas echt gaan zien hoeveel beter hij is op het WK en berg je dan maar.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:22 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat Matje rustig aan gaat doen en Woutje een keer laat winnen. Dan is hij in 1 klap van de joelende, pisgooiende zure Belgskes af.
Gelukkig nieuwjaar luitjes
Dat is wel de beste manier om te zorgen dat je geen bier en pis over je heen krijgt, gewoon zorgen dat je bij Wout in de buurt fietst.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Samen op pad met Wout en dan in de laatste of voorlaatste ronde afscheid nemen.
Dan zullen ze wel Wout zijn Nederlandse helft bekogelen.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is wel de beste manier om te zorgen dat je geen bier en pis over je heen krijgt, gewoon zorgen dat je bij Wout in de buurt fietst.
Al zal de gemiddelde dronken Vlaming wel zo simpel zijn dat ze denken dat ze goed kunnen mikken, waardoor ze Wout per ongeluk gaan bekogelen.
Dit is erg raar. Die broers hebben 100 veldritploegen, maar voor Ryan hebben ze geen plek maar wel geld? Gaat ook op totaal afwijkend materiaal rijden, geen Canyon of Stevens.quote:
De Belgen hebben WOUT al opgeschreven als winnaarquote:Op maandag 1 januari 2024 13:38 schreef DiegoFuser het volgende:
Het ligt er echt bij als één grote Woutstrook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |