abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218640287
Op werk heb ik alleen een werkt shirt aan met de naam van het bedrijf en mijn eigen spijkerbroek, dus geen probleem.

Soms na het werken in mijn volkstuin verschijn ik ook nog wel eens in de Jumbo op de terugweg met vieze laarzen (ik stamp ze wel een beetje voor ik naar binnen ga) zwarte vlekken op mijn kleding, nat van het zweet en doorgaans ook vieze handen :')
Laatst kwam ik er thuis pas achter dat ik allemaal grote donkerrode vlekken op mijn grijze tshirt had, waren de bramen geweest, maar het zag er wel een beetje als een moordscene uit :')

Voor de vorm maak ik me een beetje schoon voor ik naar binnen ga maar gelukkig woon ik in een dorp vol boeren dus zo erg is het allemaal ook niet.
Twiddel
pi_218640490
Hier heb je soms ook politie en ambulance die hun mobile parkeren op de tijdelijke laadplaats (doet eigenlijk alleen de politie, de ambulance parkeert altijd gewoon op de parkeerplaats) en dan een broodje gaan halen bij de Jumbo in hun uniform.
Twiddel
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:27:43 #53
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218659094
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 12:08 schreef Pinuts het volgende:
'Vieze' werkkleding (mits niet afgeeft of abnormaal stinkt) zou ik niet zo veel moeite mee hebben. Zelf werk ik in uniform (defensie) en ga eigenlijk nooit in uniform naar de supermarkt omdat ik toch merk dat ik met regelmaat opmerkingen krijg, aangestaard wordt of gejudged als ik bijv. iets ongezonds koop. Voor politieagenten waarschijnlijk hetzelfde.
Echt? Opmerking en gejudged als je iets ongezonds koop. gelukkig niet meegemaakt. Maar uniformen in zijn supermarkt zijn hier ook vrij normaal :)
pi_218661088
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:27 schreef Duracell het volgende:

[..]
Echt? Opmerking en gejudged als je iets ongezonds koop. gelukkig niet meegemaakt. Maar uniformen in zijn supermarkt zijn hier ook vrij normaal :)
Jup. Komt helaas voor. Want dan is het niet ik als persoon die ongezond eet of een krat bier koopt, maar 'de militair'. Volg een (huis)arts op insta en die zei dat ze bijv ook wel eens kritiek over zich heen kreeg als ze dan poste dat ze op een festival stond want dan dronk ze alcohol en dat is slecht. En dat zou een huisarts niet moeten doen :')
  dinsdag 2 september 2025 @ 15:44:02 #55
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218661192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:29 schreef Pinuts het volgende:
Jup. Komt helaas voor. Want dan is het niet ik als persoon die ongezond eet of een krat bier koopt, maar 'de militair'. Volg een (huis)arts op insta en die zei dat ze bijv ook wel eens kritiek over zich heen kreeg als ze dan poste dat ze op een festival stond want dan dronk ze alcohol en dat is slecht. En dat zou een huisarts niet moeten doen
Wat een mensen _O- Zelf zijn ze dan accountant of magazijn medewerker, dan kan het gewoon :?

[ Bericht 27% gewijzigd door Duracell op 02-09-2025 15:56:40 ]
  dinsdag 2 september 2025 @ 15:55:37 #56
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218661271
Enkelband om en gaan met de banaan

Wordt ik weinig gestoord en ze houden keurig afstand

*O* *O*
  vrijdag 5 september 2025 @ 21:05:31 #57
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218690206
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:29 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Jup. Komt helaas voor. Want dan is het niet ik als persoon die ongezond eet of een krat bier koopt, maar 'de militair'. Volg een (huis)arts op insta en die zei dat ze bijv ook wel eens kritiek over zich heen kreeg als ze dan poste dat ze op een festival stond want dan dronk ze alcohol en dat is slecht. En dat zou een huisarts niet moeten doen :')
Volgens mij wordt je in andere landen bedankt voor je diensten als je in uniform boodschappen doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')