Echt? Opmerking en gejudged als je iets ongezonds koop. gelukkig niet meegemaakt. Maar uniformen in zijn supermarkt zijn hier ook vrij normaalquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:08 schreef Pinuts het volgende:
'Vieze' werkkleding (mits niet afgeeft of abnormaal stinkt) zou ik niet zo veel moeite mee hebben. Zelf werk ik in uniform (defensie) en ga eigenlijk nooit in uniform naar de supermarkt omdat ik toch merk dat ik met regelmaat opmerkingen krijg, aangestaard wordt of gejudged als ik bijv. iets ongezonds koop. Voor politieagenten waarschijnlijk hetzelfde.
Jup. Komt helaas voor. Want dan is het niet ik als persoon die ongezond eet of een krat bier koopt, maar 'de militair'. Volg een (huis)arts op insta en die zei dat ze bijv ook wel eens kritiek over zich heen kreeg als ze dan poste dat ze op een festival stond want dan dronk ze alcohol en dat is slecht. En dat zou een huisarts niet moeten doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:27 schreef Duracell het volgende:
[..]
Echt? Opmerking en gejudged als je iets ongezonds koop. gelukkig niet meegemaakt. Maar uniformen in zijn supermarkt zijn hier ook vrij normaal
Wat een mensenquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:29 schreef Pinuts het volgende:
Jup. Komt helaas voor. Want dan is het niet ik als persoon die ongezond eet of een krat bier koopt, maar 'de militair'. Volg een (huis)arts op insta en die zei dat ze bijv ook wel eens kritiek over zich heen kreeg als ze dan poste dat ze op een festival stond want dan dronk ze alcohol en dat is slecht. En dat zou een huisarts niet moeten doen
Volgens mij wordt je in andere landen bedankt voor je diensten als je in uniform boodschappen doetquote:Op dinsdag 2 september 2025 15:29 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Jup. Komt helaas voor. Want dan is het niet ik als persoon die ongezond eet of een krat bier koopt, maar 'de militair'. Volg een (huis)arts op insta en die zei dat ze bijv ook wel eens kritiek over zich heen kreeg als ze dan poste dat ze op een festival stond want dan dronk ze alcohol en dat is slecht. En dat zou een huisarts niet moeten doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |