abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211836011
🍪🍪🍪
We have far more in common than that which devides us..
pi_211836057
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:47 schreef Vanyel het volgende:

Zo vroeg.
Ik heb t idee dat ik net wakker ben.
Al een uur of 3, dat wel.
Zij rijden nog niet zolang auto dus gaan weer voor donker naar huis en paar uurtjes is lang zat voor g.
Vandaar ;)
pi_211836065
Wijs
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211836078
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef fietsie het volgende:
Spanning en sensatie hier.

Vanmorgen vroeg een niet in de omgeving passende sportwagen bij de overburen voor de deur, knallen en beuken, racende auto en stilte.

Uurtje later werden we wakker van een loeiende telefoon buiten

Stenen door de deur van de overburen, en een telefoon op de drempel, loeiend.

Gelukkig is de politie onderweg, al 2,5 uur :p
Onderbezetting politie galore -O-
pi_211836088
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Zij rijden nog niet zolang auto dus gaan weer voor donker naar huis en paar uurtjes is lang zat voor g.
Vandaar ;)
Zeker dat laatste is verstandig.

Maar niet dat wij normaal niet zo vroeg beginnen hoor, meer dat mijn ogen niet op stand actief willen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211836240
Het was gezellige politie, kennissen van eega.
Er bleek een ruzie met wederzijds schade toebrengen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211836274
Wij hebben net de knoop doorgehakt om ook morgen maar thuis te blijven. Kon nog mooi boodschappen bestellen, die worden morgen bezorgd. Toch maar even toegeven aan de vermoeidheid.
pi_211836774
Hoi :*

Ik mag morgen met oud en nieuw een nachtdienst werken, een van de laatste keren in BoZ en dan maandagochtend eerst een paar uur slapen bij schoonouders voor ik terug ga naar het noorden.

Het huis daar is donderdag overgedragen aan de kopers dus dat is nu helemaal klaar _O_

En zometeen komt onze nieuwe bank, ergens tussen 13-16 uur *O*
pi_211837079
Ik heb een cavia-tafel in elkaar geknutseld en de bijbehorende spullen opgeruimd. Straks nog even afval wegbrengen en mogelijk de tuin wat fatsoeneren want HET REGENT (NOG) NIET :o Behalve morgenochtend sporten hoeven we vandaag en morgen en overmorgen helemaal niets O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211837234
Is een cavia-tafel een feestelijke tafel met sla en wortels of met gefrituurde cavia? Of nog iets heel anders?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211837244
Zuid-Amerikaans themafeest!
pi_211837290
Ik moest even grinniken, mensen probeerden bij Babberich de grens over te gaan, daar zou geen vuurwerk controle zijn. Wel dus . Aan het begin van de ochtend is er best wat in beslag genomen, later niet meer, mensen waren vanuit het westen gekomen om veel en goedkoop vuurwerk in Duitsland te kopen, maar in veel winkels was hetval uitverkocht :D
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 30 december 2023 @ 13:05:27 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211837298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef fietsie het volgende:
Het was gezellige politie, kennissen van eega.
Er bleek een ruzie met wederzijds schade toebrengen
Even wat bouwhekken huren bij Boels, paar kistjes bier en een paar gram coke regelen en ze het laten oplossen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211837379
Ik ben ook benieuwd naar de caviatafel!
pi_211837534
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:02 schreef sigme het volgende:
Is een cavia-tafel een feestelijke tafel met sla en wortels of met gefrituurde cavia? Of nog iets heel anders?
:D

Dat eerste zouden ze wel willen! Maar het is een salontafel van de Ikea waar het hok op staat. Het rondkruipende kleine spook is nogal dol op de dieren dus die staat steeds aan het hok te rammelen, sprietjes hooi naar binnen te duwen en ze te roepen met 'HÉ HÉ' en dan die prikvingertjes door het deurtje te steken om te 'aaien'. Heel doddig, maar die dieren schrikken ervan en ik ben bang dat er een keer een hapje vinger wordt genomen (ze zijn ontzettend lief, maar ook een beetje kippig). Dus staan de cavia's nu op een verhoging zodat er wel gekeken kan worden maar niet gerammeld en alle accessoires netjes opgeborgen in dozen onder de tafel staan ^O^
  Moderator zaterdag 30 december 2023 @ 13:21:58 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211837627
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest even grinniken, mensen probeerden bij Babberich de grens over te gaan, daar zou geen vuurwerk controle zijn. Wel dus . Aan het begin van de ochtend is er best wat in beslag genomen, later niet meer, mensen waren vanuit het westen gekomen om veel en goedkoop vuurwerk in Duitsland te kopen, maar in veel winkels was hetval uitverkocht :D
Men rijdt best een afstand om vuurwerk te kopen, rij dan een stukje verder. Overigens wordt het gedoogd, zolang je maar niet met honderden kilo's de grens over gaat. Tot 25kg is het inclusief Nederlandse gebruiksaanwijzing ook gewoon toegestaan. Sommige verkopers hebben daarom zelfs stickers met NL tekst die je zelf kunt plakken.

In Haren was het vuurwerk bij de Aldi ook al uitverkocht gisteren, had ik begrepen.

En qua onderbezette politie, ze vonden eergisteren ineens een blik agenten om te surveilleren hier in het dorp. Gericht op overlast uit het AZC zogenaamd. Ze hebben een zo'n figuur een waarschuwing gegeven en wat jongeren een bekeuring ivm (Nederlands) vuurwerk :')

Viel niet heel goed, ook mensen die niets met vuurwerk hebben waren van mening dat er grotere bronnen van overlast zijn in het dorp
  Moderator zaterdag 30 december 2023 @ 13:29:34 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211837791
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Vandaar ;)
Dat tweede is natuurlijk een goede reden en daarom "moeten" ze ook weg. Dat eerste, ja zo wordt/blijf je een bange chauffeur :@ Met rijlessen heb je toch ook wel wat lessen in het donker, twee paar goede ogen - geen slechtziende bejaarden.
pi_211837811
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Men rijdt best een afstand om vuurwerk te kopen, rij dan een stukje verder. Overigens wordt het gedoogd, zolang je maar niet met honderden kilo's de grens over gaat. Tot 25kg is het inclusief Nederlandse gebruiksaanwijzing ook gewoon toegestaan. Sommige verkopers hebben daarom zelfs stickers met NL tekst die je zelf kunt plakken.

In Haren was het vuurwerk bij de Aldi ook al uitverkocht gisteren, had ik begrepen.

En qua onderbezette politie, ze vonden eergisteren ineens een blik agenten om te surveilleren hier in het dorp. Gericht op overlast uit het AZC zogenaamd. Ze hebben een zo'n figuur een waarschuwing gegeven en wat jongeren een bekeuring ivm (Nederlands) vuurwerk :')

Viel niet heel goed, ook mensen die niets met vuurwerk hebben waren van mening dat er grotere bronnen van overlast zijn in het dorp
Bij Emmmmm aan de grens, daar bij Zwattemeejhr (of hoe ze het ook uitspreken daar..) gisteravond 0 controle.
pi_211837835
En de wcborstel vernieuwd. Dar mag ik ook wel vaker doen :r
pi_211837900
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat tweede is natuurlijk een goede reden en daarom "moeten" ze ook weg. Dat eerste, ja zo wordt/blijf je een bange chauffeur :@ Met rijlessen heb je toch ook wel wat lessen in het donker, twee paar goede ogen - geen slechtziende bejaarden.
Ik kan me niet herinneren dat ik met rijles in het donker heb gereden. Hoeft ook helemaal niet te zijn dat ze bange chauffeurs zijn.. ik rij ook liever niet in het donker, omdat ik lampen in het donker als grote lichtbollen zie. Als ik het zo kan plannen dat dat niet hoeft, doe ik dat dus. Maar dat betekent niet dat ik niet in het donker durf te rijden of in het donker niet kan rijden. Ik doe het alleen liever niet als het ook anders kan.
  Moderator zaterdag 30 december 2023 @ 13:36:11 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211837924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bij Emmmmm aan de grens, daar bij Zwattemeejhr (of hoe ze het ook uitspreken daar..) gisteravond 0 controle.
Zwaddemeer
Daar staat overigens best vaak wel iets.

Maar Meppen geweest gisteren? Wat een water hè :o
pi_211837953
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zwaddemeer
Daar staat overigens best vaak wel iets.

Maar Meppen geweest gisteren? Wat een water hè :o
Ik was er vorige week, toen was het al bizar, is het nu nog erger ?

Mijn buurman was met z'n Dodge RAM pickup; de bak vrijwel compleet vol. Drie kistjes boodschappen, en de rest cakes...
  Moderator zaterdag 30 december 2023 @ 13:44:52 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211838128
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:37 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik was er vorige week, toen was het al bizar, is het nu nog erger ?

Mijn buurman was met z'n Dodge RAM pickup; de bak vrijwel compleet vol. Drie kistjes boodschappen, en de rest cakes...
Ik was er vorige week niet, maar water is nog verder gestegen, donderdagavond is nog een Pflegeheim ontruimd ivm overstromingsgevaar
pi_211838156
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik was er vorige week niet, maar water is nog verder gestegen, donderdagavond is nog een Pflegeheim ontruimd ivm overstromingsgevaar
Ik reed daarvandaan binnendoor naar Osnabruck en toen stonden eigenlijk alle gekanaliseerde wateren al tot de randen van hun bedijking, in die regio zal het nu dan wel overal blank staan naast de doorgaande wegen...
pi_211838671
Beter zakt dat water daar weer wat, over twee weken vertrek ik vanaf Meppen met de trein en ik hoop toch niet op een Duitse reprise van @Dr_Flash z'n Schotse avontuur van dit jaar.
SPOILER: foto gejat uit Fles' travelsnacks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')