Zij rijden nog niet zolang auto dus gaan weer voor donker naar huis en paar uurtjes is lang zat voor g.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:47 schreef Vanyel het volgende:
Zo vroeg.
Ik heb t idee dat ik net wakker ben.
Al een uur of 3, dat wel.
Onderbezetting politie galorequote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef fietsie het volgende:
Spanning en sensatie hier.
Vanmorgen vroeg een niet in de omgeving passende sportwagen bij de overburen voor de deur, knallen en beuken, racende auto en stilte.
Uurtje later werden we wakker van een loeiende telefoon buiten
Stenen door de deur van de overburen, en een telefoon op de drempel, loeiend.
Gelukkig is de politie onderweg, al 2,5 uur :p
Zeker dat laatste is verstandig.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij rijden nog niet zolang auto dus gaan weer voor donker naar huis en paar uurtjes is lang zat voor g.
Vandaar
Even wat bouwhekken huren bij Boels, paar kistjes bier en een paar gram coke regelen en ze het laten oplossenquote:Op zaterdag 30 december 2023 12:05 schreef fietsie het volgende:
Het was gezellige politie, kennissen van eega.
Er bleek een ruzie met wederzijds schade toebrengen
quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:02 schreef sigme het volgende:
Is een cavia-tafel een feestelijke tafel met sla en wortels of met gefrituurde cavia? Of nog iets heel anders?
Men rijdt best een afstand om vuurwerk te kopen, rij dan een stukje verder. Overigens wordt het gedoogd, zolang je maar niet met honderden kilo's de grens over gaat. Tot 25kg is het inclusief Nederlandse gebruiksaanwijzing ook gewoon toegestaan. Sommige verkopers hebben daarom zelfs stickers met NL tekst die je zelf kunt plakken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest even grinniken, mensen probeerden bij Babberich de grens over te gaan, daar zou geen vuurwerk controle zijn. Wel dus . Aan het begin van de ochtend is er best wat in beslag genomen, later niet meer, mensen waren vanuit het westen gekomen om veel en goedkoop vuurwerk in Duitsland te kopen, maar in veel winkels was hetval uitverkocht
Dat tweede is natuurlijk een goede reden en daarom "moeten" ze ook weg. Dat eerste, ja zo wordt/blijf je een bange chauffeurquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij rijden nog niet zolang auto dus gaan weer voor donker naar huis en paar uurtjes is lang zat voor g.
Vandaar
Bij Emmmmm aan de grens, daar bij Zwattemeejhr (of hoe ze het ook uitspreken daar..) gisteravond 0 controle.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Men rijdt best een afstand om vuurwerk te kopen, rij dan een stukje verder. Overigens wordt het gedoogd, zolang je maar niet met honderden kilo's de grens over gaat. Tot 25kg is het inclusief Nederlandse gebruiksaanwijzing ook gewoon toegestaan. Sommige verkopers hebben daarom zelfs stickers met NL tekst die je zelf kunt plakken.
In Haren was het vuurwerk bij de Aldi ook al uitverkocht gisteren, had ik begrepen.
En qua onderbezette politie, ze vonden eergisteren ineens een blik agenten om te surveilleren hier in het dorp. Gericht op overlast uit het AZC zogenaamd. Ze hebben een zo'n figuur een waarschuwing gegeven en wat jongeren een bekeuring ivm (Nederlands) vuurwerk![]()
Viel niet heel goed, ook mensen die niets met vuurwerk hebben waren van mening dat er grotere bronnen van overlast zijn in het dorp
Ik kan me niet herinneren dat ik met rijles in het donker heb gereden. Hoeft ook helemaal niet te zijn dat ze bange chauffeurs zijn.. ik rij ook liever niet in het donker, omdat ik lampen in het donker als grote lichtbollen zie. Als ik het zo kan plannen dat dat niet hoeft, doe ik dat dus. Maar dat betekent niet dat ik niet in het donker durf te rijden of in het donker niet kan rijden. Ik doe het alleen liever niet als het ook anders kan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat tweede is natuurlijk een goede reden en daarom "moeten" ze ook weg. Dat eerste, ja zo wordt/blijf je een bange chauffeurMet rijlessen heb je toch ook wel wat lessen in het donker, twee paar goede ogen - geen slechtziende bejaarden.
Zwaddemeerquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij Emmmmm aan de grens, daar bij Zwattemeejhr (of hoe ze het ook uitspreken daar..) gisteravond 0 controle.
Ik was er vorige week, toen was het al bizar, is het nu nog erger ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zwaddemeer
Daar staat overigens best vaak wel iets.
Maar Meppen geweest gisteren? Wat een water hè
Ik was er vorige week niet, maar water is nog verder gestegen, donderdagavond is nog een Pflegeheim ontruimd ivm overstromingsgevaarquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was er vorige week, toen was het al bizar, is het nu nog erger ?
Mijn buurman was met z'n Dodge RAM pickup; de bak vrijwel compleet vol. Drie kistjes boodschappen, en de rest cakes...
Ik reed daarvandaan binnendoor naar Osnabruck en toen stonden eigenlijk alle gekanaliseerde wateren al tot de randen van hun bedijking, in die regio zal het nu dan wel overal blank staan naast de doorgaande wegen...quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik was er vorige week niet, maar water is nog verder gestegen, donderdagavond is nog een Pflegeheim ontruimd ivm overstromingsgevaar
SPOILER: foto gejat uit Fles' travelsnacksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |