Nee, dat wordt het niet…quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand heeft RWS gedwongen die snelweg af te sluiten, in ieder geval niemand die daar nu op de weg staat. Het wordt gefaciliteerd.
Nog erger, gewoon gefaciliteerd dus.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt niks geblokkeerd, de snelweg is gewoon heel vriendelijk afgesloten.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze haten autobezitters. Autobezitters worden getroffen. Missie voltooid.
volgens AT5 zijn er activisten verderop de snelweg op gelopen en is daarom de snelweg afgesloten.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nog erger, gewoon gefaciliteerd dus.
Ook net na Amsterdam-West richting knooppunt Nieuwe Meer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er gebeuren nu ongelukken op andere delen van de A10. Zojuist op de A10 bij afrit osdorp een flinke klapper.
Zoveel rijstroken die ineens dicht zijn gegaan.
Ik zie aan de andere kant weer lui die graag roepen dat ze deze mensen willen dood rijden, gepolariseerde maatschappij in een notendop.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]lekkere samenleving zal dat zijn als je ongestraft maar alles plat mag leggen omdat je iets haat. Wtf
gaat ook nergens over, bekrompen debielen net zo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie aan de andere kant weer lui die graag roepen dat ze deze mensen willen dood rijden, gepolariseerde maatschappij in een notendop.
Dat, nadat op de A10 West én de A4 door auto's van ER zelf het achterliggende verkeer opgehouden is.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
volgens AT5 zijn er activisten verderop de snelweg op gelopen en is daarom de snelweg afgesloten.
bron: AT5
Autobezitters vinden wel dat zij overal mogen kijken waar zij willen. Dat is een laakbare instelling want niet iedereen is gediend van pottenkijkers in de buurt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze haten autobezitters. Autobezitters worden getroffen. Missie voltooid.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
volgens AT5 zijn er activisten verderop de snelweg op gelopen en is daarom de snelweg afgesloten.
bron: AT5
Ik snap heel deze zin niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Autobezitters vinden wel dat zij overal mogen kijken waar zij willen. Dat is een laakbare instelling want niet iedereen is gediend van pottenkijkers in de buurt.
RWS heeft rode kruizen uitgedeeld.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:55 schreef Paul het volgende:
oh ik kijk ff niet en ze zijn toch op de snelweg gegaan, hoe hebben ze dit nou voor elkaar gekregen
Je weet zelf weer hoe dit gaat. Rond 4 uur (pas) komen er bussen en worden ze allemaal opgeladen. Al die me’ers morgen weer spierpijn. Om 5 uur worden ze op Amsterdam cs afgezet. Extinction spreekt van groot succes en ze gaan morgen om 12 uur hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:54 schreef FireFox1 het volgende:
Tijd voor de ME om iedereen weg te knuppelen. En vooral niet inhouden.
Oh, ik wist niet dat dat de plek van de livestream is. Dan is het inderdaad niet "verderop de snelweg".quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is precies de plek van de livestream, dus fake news.
Ze gaan eerst praten met de demonstranten: "De politie laat weten nog niet over te gaan tot ontruimen. Eerst wordt getracht om in contact te komen met de demonstranten op de snelweg, aldus een politiewoordvoerder."quote:
die wordt bewaard voor als onze godenzonen volgende maand de kraker spelen tegen de waalwijkse risicoclub.quote:
Onbegrijpelijk hoe ze dat aanpakken, dit kost ook nog eens veel meer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze gaan eerst praten met de demonstranten: "De politie laat weten nog niet over te gaan tot ontruimen. Eerst wordt getracht om in contact te komen met de demonstranten op de snelweg, aldus een politiewoordvoerder."
En de politie blokkeert mee.
[ afbeelding ]
"De politie heeft aan de rand van de demonstratie op de A10 een linie gevormd. Dit moet vermoedelijk voorkomen dat de demonstranten verder de snelweg oplopen."
Bron: AT5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |