Gelijk de stream aanzettenquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay, ze gaan zo over tot ontruiming
quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Het is al één grote faalactie van politie en burgemeester dus als ze nog een beetje geloofwaardig willen overkomen, doen ze dat. Maarja...quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:10 schreef Claudia_x het volgende:
Zal mij benieuwen of er net zo ijverig vervolgd gaat worden als indertijd met de blokkeerfriezen.
Ik meen ook niet echt dat het me benieuwt. Het gaat ongetwijfeld niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:12 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Het is al één grote faalactie van politie en burgemeester dus als ze nog een beetje geloofwaardig willen overkomen, doen ze dat. Maarja...
Jah, die is coolquote:
Ze hebben een paar uur ongestoord hun gang kunnen gaan, dus die zitten er volgende week weer, en de week erop, enzovoorts.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Denk dat we het antwoord al wel kunnen raden. Een ''foei'' en de kwestie is weer afgedaan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:10 schreef Claudia_x het volgende:
Zal mij benieuwen of er net zo ijverig vervolgd gaat worden als indertijd met de blokkeerfriezen.
Weet ik. Maar hoop doet levenquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik meen ook niet echt dat het me benieuwt. Het gaat ongetwijfeld niet gebeuren.
Bedankt. Hardop gelachen hierzo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:26 schreef Navifactiva het volgende:
Nu worden Extinction Rebellion activisten uitgemaakt voor terroristen, tuig en wat al niet meer. Over 25-30 jaar als klimaatverandering echt toeslaat zegt iedereen, goh, ze hadden toch gelijk. Hadden we maar meer gedaan toen het nog kon.
Uiteraard. Tot er een keer een dode valt en dan hoop ik niet dat het een onschuldige automobilist is.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ze hebben een paar uur ongestoord hun gang kunnen gaan, dus die zitten er volgende week weer, en de week erop, enzovoorts.
Het zijn ook gewoon terroristen en mag wmb ook zo behandeld worden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:26 schreef Navifactiva het volgende:
Nu worden Extinction Rebellion activisten uitgemaakt voor terroristen, tuig en wat al niet meer. Over 25-30 jaar als klimaatverandering echt toeslaat zegt iedereen, goh, ze hadden toch gelijk. Hadden we maar meer gedaan toen het nog kon.
Daar zijn die meelopers nu al 25-30 jaar te laat mee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:26 schreef Navifactiva het volgende:
Dit voldoet echt niet aan de definitie van terrorisme.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon terroristen en mag wmb ook zo behandeld worden.
Mogelijk, misschien, wellicht…quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh, volgens de politie gaan er mensen worden aangehouden, al weten ze nog niet hoeveel
Door uit het hele land politieagenten op te trommelen blijven andere zaken liggen. Dat is wel degelijk maatschappij ontwrichtend.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:25 schreef Blastbeat het volgende:
Dit voldoet echt niet aan de definitie van terrorisme.
Hoelang denken ze dat windmolens blijven draaien zonder olie?quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want met groene energie wordt de maatschappij beter?
Correctie: wat in de perceptie van die geradicaliseerde jongeren als schadelijk wordt gezien. Wat niet hetzelfde is als überhaupt schadelijk. Want dat bepalen die jongeren niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:33 schreef torentje het volgende:
[..]
Al jaren klagen mensen over schadelijke bedrijven en hun activiteiten, zonder dat het geklaag resultaat had. Alles wordt gewoon doorgeschoven naar het volgend kabinet.
1000 tot 2000 liter smeerolie zit er in een windmolen. Dat is nodig om de tandwielen te smeren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hoelang denken ze dat windmolens blijven draaien zonder olie?
Ja, en allerlei andere nare dingen en ze zijn nog lelijk ook, maar met terrorisme heeft het niks te maken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Door uit het hele land politieagenten op te trommelen blijven andere zaken liggen. Dat is wel degelijk maatschappij ontwrichtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |