Heb m een paar dagen terug gewijzigd, die van Michael Scofield verveelde ook na een tijdjequote:Op zaterdag 30 december 2023 02:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zie gewoon nu je sig pas...
Vergeten uitspraken van Johan Cruijf Genot
Ook alleen maar vanwege de bass.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
Zowaar een niet overbodige Queen
dat gitaartje van May vind ik ook wel erg lekker hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook alleen maar vanwege de bass.
Deed ie May, ja?quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat gitaartje van May vind ik ook wel erg lekker hoor.
ja dat hoorde je toch netquote:
Nelis die niet ome Nelis?quote:
Elk jaar best wel hoogquote:Op zaterdag 30 december 2023 02:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze is best lekker, maar staat wel verdacht hoog.
Ba dumm tsss.quote:
Alweer? das echt de 3e of 4e deze avond/nacht voor mijn gevoelquote:
Wel bijzonder dat het uitgerekend dit nummer is. Je zou zeggen dat er meer voor de hand liggende kandidaten zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Elk jaar best wel hoog![]()
[ afbeelding ]
Imo een goede zaak, toch een van de weinige indie pop/rock nummers die in deze contreien staat.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
Deze 12" wil ik nog wel eens aanschaffen.
Ik hoor net dat een paar jaar terug bij Emmely (godin) nog wel de 6-minuten versie werd gedraaid, dus stukken beter als net bij Frank.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoop dat dit wel de volle versie is, maar gezien er niks bij staat, ik vrees het ergste
Heh?quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:42 schreef Gretzl het volgende:
Prachtige moderne klassieker van The Boxer Rebellion![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt spijt dat ik ze dit jaar niet live ben gaan zien, ze gingen hun beste album Promises integraal spelen (waar dit nummer ook op staat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |