Heb m een paar dagen terug gewijzigd, die van Michael Scofield verveelde ook na een tijdjequote:Op zaterdag 30 december 2023 02:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zie gewoon nu je sig pas...
Vergeten uitspraken van Johan Cruijf Genot
Ook alleen maar vanwege de bass.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
Zowaar een niet overbodige Queen
dat gitaartje van May vind ik ook wel erg lekker hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook alleen maar vanwege de bass.
Deed ie May, ja?quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat gitaartje van May vind ik ook wel erg lekker hoor.
ja dat hoorde je toch netquote:
Nelis die niet ome Nelis?quote:
Elk jaar best wel hoogquote:Op zaterdag 30 december 2023 02:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze is best lekker, maar staat wel verdacht hoog.
Ba dumm tsss.quote:
Alweer? das echt de 3e of 4e deze avond/nacht voor mijn gevoelquote:
Wel bijzonder dat het uitgerekend dit nummer is. Je zou zeggen dat er meer voor de hand liggende kandidaten zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Elk jaar best wel hoog![]()
[ afbeelding ]
Imo een goede zaak, toch een van de weinige indie pop/rock nummers die in deze contreien staat.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
Deze 12" wil ik nog wel eens aanschaffen.
Ik hoor net dat een paar jaar terug bij Emmely (godin) nog wel de 6-minuten versie werd gedraaid, dus stukken beter als net bij Frank.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoop dat dit wel de volle versie is, maar gezien er niks bij staat, ik vrees het ergste
Heh?quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:42 schreef Gretzl het volgende:
Prachtige moderne klassieker van The Boxer Rebellion![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt spijt dat ik ze dit jaar niet live ben gaan zien, ze gingen hun beste album Promises integraal spelen (waar dit nummer ook op staat)
Die 3 minutenversie is echt totaal helemaal net niets.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor net dat een paar jaar terug bij Emmely (godin) nog wel de 6-minuten versie werd gedraaid, dus stukken beter als net bij Frank.
De 12'' Version zou natuurlijk het fijnste zijn, maar ik vrees dat we Radio 2 niet gaan overtuigen
Niet van TBR neem ik aan, maar andere indie classics?quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat het uitgerekend dit nummer is. Je zou zeggen dat er meer voor de hand liggende kandidaten zijn.
Gisternacht kwamen echt wel een paar draken voorbij jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 02:46 schreef Dagoduck het volgende:
De muziek is wel een stuk beter dan afgelopen nacht trouwens, of was het die nacht ervoor.
De nummers worden kleiner maar de hits worden groter mensen!quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:46 schreef Dagoduck het volgende:
De muziek is wel een stuk beter dan afgelopen nacht trouwens, of was het die nacht ervoor.
Jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
Dit zou wel hun hoogste notering moeten zijn, toch?
Gelukkig welquote:Op zaterdag 30 december 2023 02:47 schreef MTheBassman het volgende:
Dit zou wel hun hoogste notering moeten zijn, toch?
Exact.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Niet van TBR neem ik aan, maar andere indie classics?
hebben we die ook weer gehadquote:
Nee, blijf nog maar even langer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:49 schreef houdjemond het volgende:
Ik blijf dan alleeeeeeeen nog voor deze
Ben wel benieuwd aan welke nummers je dan denkt. Iets van The National is misschien te obvious (die gaan natuurlijk nog wel gestaag doorstijgen de komende jaren, maar ik ben er niet garant op dat de top 500 er ook in zit)quote:
Ik geloof inderdaad dat ik de politiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |