Al 6 jaar een beetje op deze hoogte.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:53 schreef MTheBassman het volgende:
wauw, deze is al vroeg. Deze werd normaliter in de middag van 30 dec ergens wel gedraaid van wat ik me kan herinneren.
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
3...
Volgens mij wordt het vandaag 3 keer wals/walsje.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:31 schreef houdjemond het volgende:
Waar is het schijtlollige walsje?
Nieuw-Vossemeer of all placesquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK SCHAKEL PRECIES IN BIJ DAT KUTWALSJE
1, 2...
Oh, Halve Tamme, daar heb ik volgens mij ooit alleen een stout met pepers van gehad.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, kwam van Halve Tamme, een vriend van mij woont in het dorp waar ze zitten
Accepteren kan je leren Fylaxquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:53 schreef Fylax het volgende:
Fucking irritant dat op die pan slaan elke nacht
Heeeeeel dichtbij Zeeland.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:54 schreef Gretzl het volgende:
Nieuw-Vossemeer of all places![]()
Daar moest ik regelmatig tegen voetballen vroeger
[ afbeelding ]
Het is gewoon zo debiel :’)quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Accepteren kan je leren Fylax
Dit is echt een dieptriest tafereel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:54 schreef Gretzl het volgende:
Nieuw-Vossemeer of all places![]()
Daar moest ik regelmatig tegen voetballen vroeger
[ afbeelding ]
de jaren vervagen een beetje blijkbaarquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al 6 jaar een beetje op deze hoogte.
Ja, ik woonde vroeger dan ook praktisch bijna op de grens van West-Brabant en Zeelandquote:
We hebben gezamenlijk nog een halve hersencel over dus je doet maar gewoon meequote:
vooruit dan maarquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hebben gezamenlijk nog een halve hersencel over dus je doet maar gewoon mee
WOWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |