Neeeee niet Kermit die een Goatse doetquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Moet mijn plaatje nog posten.
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In Amerika is er vooral de stelling 'Bruce Springsteen of Billy Joel', ik zeg Billy Joel, always.
Ik baal echt dat ik al zijn shows in Nederland gemist heb. Waren er niet veel, maar toch wel aardig wat (Ahoy ook, in de nineties).quote:
Dit klinkt als Tilquin.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb helaas mijn bierquota voor de dag al gehad
Was verder wel een goeie, een zuur bier gemaakt met riesling druiven
SUPERMASSIVE BLACK HOLEquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neeeee niet Kermit die een Goatse doet
Nee, kwam van Halve Tamme, een vriend van mij woont in het dorp waar ze zittenquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klinkt als Tilquin.
Plaatste die kermitgoatse altijd toen Bløf dat themanummer Wijd Open had voor Serious Requestquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neeeee niet Kermit die een Goatse doet
Jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy shit, heb ik nummer 500 gemist
Niet haten, gewoon meedoen!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:53 schreef Fylax het volgende:
Fucking irritant dat op die pan slaan elke nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |