Bedankt.quote:
Ga je ons verlatenquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen ook vandaag nog even lekker veel te posten.
Alleen jammer dat ik morgen de hele dag weg ben
Die zit dan vol met legendarische fokkersquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan gaat ie over naar de 'legendarische' zoomers.
Je moet je bedenken dat Laura Jansen en Paul de Leeuw daar ooit een cover mee gemaakt hebben. Maar niet uitgebracht, enkel live.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:46 schreef MTheBassman het volgende:
deze is nog wel lekker trouwens, het is dat walgelijke Use Somebody waar ik niks mee heb.
Ik zal mijn best doen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen ook vandaag nog even lekker veel te posten.
Alleen jammer dat ik morgen de hele dag weg ben
Die dan weer origineel van Laura Jansen isquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:46 schreef MTheBassman het volgende:
deze is nog wel lekker trouwens, het is dat walgelijke Use Somebody waar ik niks mee heb.
Nou, het is niet alsof ik er vandaag wel de hele dag bij wasquote:
Dat idee alleen al is reden voor opsluiten.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je moet je bedenken dat Laura Jansen en Paul de Leeuw daar ooit een cover mee gemaakt hebben. Maar niet uitgebracht, enkel live.
Moestuin!quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat idee alleen al is reden voor opsluiten.
Heb helaas mijn bierquota voor de dag al gehadquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga toch nog een drankje pakken zometeen.
In Amerika is er vooral de stelling 'Bruce Springsteen of Billy Joel', ik zeg Billy Joel, always.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |