Ik vind het Nederlands heel vaak niet mooi klinken in muziek nee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederlandsche artiesten worden hier vaak gebasht valt me op 🤔. Ik ondervind een patroon 🧐
Hero gingen we allemaal lekker opquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederlandsche artiesten worden hier vaak gebasht valt me op 🤔. Ik ondervind een patroon 🧐
die klote zee en bruggenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:18 schreef Isorden het volgende:
Want godverdomme zeg, alles in Zeeland relatief dicht bij elkaar.... maar toch moet je weet ik het hoe lang rijden om ergens te komen.
wat is je prijs? kaartjes voor een concert?quote:
Ik heb een triple Karmeliet gepakt.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe dan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
volgens mij ben ik nog nooit in Zeeland geweest.
Noch Limburg.
Ik ben dit jaar in elke Nederlandse provincie geweest.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
Noch Limburg.
Een deel van mijn familie komt van oorsprong uit Zeeland.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
Noch Limburg.
Nou allemaal…quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hero gingen we allemaal lekker op
Dan wordt het lastig om daar de plaatsen vol te krijgen in het FOK!Stok-spel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:19 schreef alopio het volgende:
Crowdfunding opstarten om zeeland af te steken en de zee op te slepen een idee?
Een weekend Centre Parcs op Port Zeelandequote:Op zaterdag 30 december 2023 00:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat is je prijs? kaartjes voor een concert?
Tja keuzes maken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om daar de plaatsen vol te krijgen in het FOK!Stok-spel.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een weekend Centre Parcs op Port Zeelande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |