quote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zit die olifant aan de drugs ja?
Dat verklaart veel.
Bedankt voor de reviewquote:Op maandag 1 januari 2024 10:07 schreef alpeko het volgende:
Berlin (Netflix)
6/10
Begint goed maar halverwege zit je naar opeens naar een soort Sky Rojo te kijken. Beetje too much. Einde is dan weer wat beter. Wel is er net iets te goed naar Lupin gekeken. Mist eigenheid en diepgang in de personages. Mand? Tegenvaller maar je kunt hem wel kijken als je niks beters weet.
Boeken lezen we niet.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:07 schreef alpeko het volgende:
Berlin (Netflix)
6/10
Begint goed maar halverwege zit je naar opeens naar een soort Sky Rojo te kijken. Beetje too much. Einde is dan weer wat beter. Wel is er net iets te goed naar Lupin gekeken. Mist eigenheid en diepgang in de personages. Mand? Tegenvaller maar je kunt hem wel kijken als je niks beters weet.
Keurig ritme.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
Bangbus party in Japan @:RamboDirk
https://twitter.com/Maks_(...)998574395407/video/3
wij gaan gourmettenquote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste van het jaar: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Genot.quote:
Babi kecap, zaterdag al gemaakt.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste van het jaar: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Zoals het hoort.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GEEN VLEES VAN DE SUPERMAKRT
maar gewoon van een kwaliteitslager
Kip in colaquote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip met rijst makkerquote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |