https://bali.live/p/a-tou(...)ving-a-truck-in-baliquote:A tourist died in a traffic accident involving a truck in Bali
On Tuesday, December 19, a dramatic road incident occurred on the Ngurah Rai Bypass road in Bali. A Dutch tourist was riding his motorcycle near the junction with Raya Pemogan when he collided with a truck transporting concrete panels. The impact was so severe that the motorcycle driver with the initials RJ lost his head and died on the spot.
Numerous viral videos captured all the details of this tragic incident. The police report that the 21-year-old man displayed recklessness while driving. Other causes of the accident have not been disclosed yet. It is also known that the foreigner did not have a driver's license or any documents for the bike. The crash happened as the truck was slowing down to make a left turn, and RJ likely didn't notice the maneuver.
The accident occurred at five in the morning, at dawn, which is a quite dangerous time for driving, as many drivers are still waking up on the road, and some haven't even gone to bed. The overall attentiveness of the traffic flow is relatively low at this time.
The police report that the collision speed was such that the motorcycle ridden by the Dutch tourist is beyond repair. Whether the deceased was under the influence of alcohol or other substances is still unknown. The driver of the Fuso truck, Muhammad Fathuzori, was unharmed.
Similar fatal or severe accidents involving tourists happen quite regularly in Bali, with the main causes being speeding, unfamiliarity with local rules, and inattentiveness. Despite the perception that driving on the island is simple and even fun, life often shows that mistakes on the road here result in consequences as serious as in any other country in the world. If you value your safety, undergo driving training before taking the wheel yourself. Be attentive on the roads and always wear a helmet.
En nog even, om een of andere reden, de naam van de vrachtwagenchauffeur erbij vermelden.quote:The accident occurred at five in the morning, at dawn, which is a quite dangerous time for driving, as many drivers are still waking up on the road, and some haven't even gone to bed. The overall attentiveness of the traffic flow is relatively low at this time.
Een direct familielid van de overleden jongeman zal jouw post op eek rustig moment vast nog wel eens lezen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Geen medelijden, hij kan gelukkig niet meer iemand anders iets aan doen nu
Dit filmpje absoluut niet.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom?
Een linkje kan prima onder een spoiler.
Het hoofd van de jongen in kwestie lag enkele meters van het lichaam af.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:47 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Kan je het kort samenvatten? Niet te gedetailleerd
En dat zie je in het filmpje gebeuren? brrrquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het hoofd van de jongen in kwestie lag enkele meters van het lichaam af.
Schokkende beelden en toch erop klikken. Wie is er nou een mongool?quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Wtf dat filmpjeWelke mongool plaatst zoiets online
Misschien even uit de OP halen.
In 1 minuutje Googlen te vinden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:55 schreef potjecreme het volgende:
En vervolgens zeuren dat het weg moet en anderen niet de keuze geven om het wel of niet te kijken.
Dat soort filmpjes staan nooit op FOK!, dus prima dat het weg is.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:55 schreef potjecreme het volgende:
En vervolgens zeuren dat het weg moet en anderen niet de keuze geven om het wel of niet te kijken.
Je krijgt zijn leven er niet mee terug, maar voor wie nog eens plannen heeft: grab-scooters zijn spotgoedkoop en vlot. En het belangrijkste: die chauffeurs kennen het verkeer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:02 schreef SOG het volgende:
[..]
https://bali.live/p/a-tou(...)ving-a-truck-in-bali
Tering jantje zeg. 21 jaar, geen rijbewijs en roekeloos rijden volgens de politie. Je moet met name op Bali wel je koppie erbij houden in het verkeer. Het is daar bij vlagen een wespennest van verkeersdeelnemers.
Vroegâh keken wij tijdens schoolpauzes gewoon naar Al Qaeda onthoofdingfilmpjes. Daar werd je pas een echte vent van.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:01 schreef Pendule het volgende:
Wat een stelletje man-wijven in dit topic zeg. Kerels die niet naar een omthoofdingsfilmpje durven te kijken.
Ik zou bijna ‘bange flikker’ zeggen…. Oh wacht
Is nog heel makkelijk te vinden op shocksites. Dode mensen doen mij niks. Heb ik als kind er genoeg van gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
Vroegâh keken wij tijdens schoolpauzes gewoon naar Al Qaeda onthoofdingfilmpjes. Daar werd je pas een echte vent van.
In het nieuwsbericht staat nota bene dat die gast letterlijk zijn hoofd verloor en dus op slag dood was.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:12 schreef heywoodu het volgende:
En goed dat de link naar het filmpje weg is, gelukkig niet geklikt maar afgaande op de reacties kan ik wel raden wat je dan te zien had gekregen![]()
ja koppie erbij houden is wel verstandigquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:02 schreef SOG het volgende:
[..]
https://bali.live/p/a-tou(...)ving-a-truck-in-bali
Tering jantje zeg. 21 jaar, geen rijbewijs en roekeloos rijden volgens de politie. Je moet met name op Bali wel je koppie erbij houden in het verkeer. Het is daar bij vlagen een wespennest van verkeersdeelnemers.
OP niet gelezen zeker ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 05:38 schreef michaelmoore het volgende:
Ja, koppie erbij houden is wel verstandig.
Ik vind de reacties en vermeemd grappig moeten doen sowieso stuitend.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:20 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Een direct familielid van de overleden jongeman zal jouw post op eek rustig moment vast nog wel eens lezen.
Echt wel vooral als motorrijders onderuit gaan en door de paaltjes van de vangrails gesplitst worden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:21 schreef StateOfMind het volgende:
In Nederland gebeuren ook zeer ernstige motor ongelukken, maar nooit zo bizar als dit
Dat is natuurlijk niet best, dat je zoveel dode mensen hebt gezien dat het je koud laat.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:09 schreef Pendule het volgende:
[..]
Is nog heel makkelijk te vinden op shocksites. Dode mensen doen mij niks. Heb ik als kind er genoeg van gezien.
Kan alleen niet tegen dode diertjes. Dan wordt ik niet goed.
en als je jong bent dan kan er niemand zo goed auto of motor rijden als jij , dat hoorde ik mijn dochter ook vaak zeggen , tot ze tegen die bus aanreed, toen zei ze het nooit meerquote:Op zaterdag 30 december 2023 07:41 schreef maan_man het volgende:
Zonder rijbewijs rijden doet 90% daar. Vaak uit onwetendheid. Want ik huur een scooter en heb toch een am rijbewijs, zich niet bewust van het feit dat men een degelijk rijbewijs daar niet kent en een motorrijbewijs verplicht is.
Geen verhuurder die onwetende tourist informeert, want omzet is omzet.
Ja, nee, dat ook inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2023 04:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het nieuwsbericht staat nota bene dat die gast letterlijk zijn hoofd verloor en dus op slag dood was.
Dan kan je sowieso al wel raden dat je zo'n filmje niet hoeft te zien lijkt me
Altijd je kop erbij houden in het verkeer.quote:The crash happened as the truck was slowing down to make a left turn, and RJ likely didn't notice the maneuver.
Ik meende dat het een keer onderzocht is in een enquête; bijna 90% van de ondervraagden denkt dat ie zelf bij de 50% beste verkeersdeelnemers zit.quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en als je jong bent dan kan er niemand zo goed auto of motor rijden als jij , dat hoorde ik mijn dochter ook vaak zeggen , tot ze tegen die bus aanreed, toen zei ze het nooit meer
Bij de beste 50%...dat is nog best bescheiden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:54 schreef Idisrom het volgende:
Ik meende dat het een keer onderzocht is in een enquête; bijna 90% van de ondervraagden denkt dat ie zelf bij de 50% beste verkeersdeelnemers zit.
De vraagstelling was: "Vind je zelf bij de 50% beste verkeersdeelnemers of bij de 50% slechtste zitten?"quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:57 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Bij de beste 50%...dat is nog best bescheiden.
Ja, dan snap ik dat 90% zich bij de beste 50% schaart. Mensen die overal te langzaam rijden (dus echt onder de max. snelheid) noemen zichzelf ook een veilige en goede verkeersdeelnemer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:58 schreef Idisrom het volgende:
De vraagstelling was: "Vind je zelf bij de 50% beste verkeersdeelnemers of bij de 50% slechtste zitten?"
Volgens mij is het bestaan van die enquête een hardnekkige mythe. Ik heb m nooit gezien, jij?quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:54 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik meende dat het een keer onderzocht is in een enquête; bijna 90% van de ondervraagden denkt dat ie zelf bij de 50% beste verkeersdeelnemers zit.
Ik heb het een keer op Radio 1 gehoord, maar vraag mij niet wanneer. Ik bleef bij mij hangen, omdat het percentage zo opvallend was.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:04 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Volgens mij is het bestaan van die enquête een hardnekkige mythe. Ik heb m nooit gezien, jij?
Klopt. Ik heb het afgelopen jaar in Vietnam motor gereden (ja ik heb een A rijbewijs). Maar hoeveel onwetende je daar op een motor ziet zitten, zonder helm, korte broek, slingerend over de weg. En ook bij mij heeft de verhuurder niet naar mijn rijbewijs gevraagd.quote:Op zaterdag 30 december 2023 07:41 schreef maan_man het volgende:
Zonder rijbewijs rijden doet 90% daar. Vaak uit onwetendheid. Want ik huur een scooter en heb toch een am rijbewijs, zich niet bewust van het feit dat men een degelijk rijbewijs daar niet kent en een motorrijbewijs verplicht is.
Geen verhuurder die onwetende tourist informeert, want omzet is omzet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |