Kijk na waar je voor getekend hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:05 schreef Geitenkamp het volgende:
Kan ik 29 februari gewoon skippen of een extra verlofdag afdwingen?
Heb je een uren contract? Dan zou het kunnen zijn dat het binnen jouw contract inderdaad niet past.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:05 schreef Geitenkamp het volgende:
29 februari is een normale werkdag
Een dag extra werken maar ik krijg er geen reet extra voor betaald, ik krijg net zo veel als in 2023 maar werk dat jaar wel 8 uur meer voor de baas
In de VS en Canada krijg je feestdagen die in het weekend vallen gewoon terugquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:26 schreef boegschroef het volgende:
Sterker nog ik zou 2 dagen pakken, koningsdag valt in het weekend dus je moet 2 dagen meer werken dan dit jaar.
Laten we ook niet vergeten dat 2024 een zondag minder heeft dan 2023, en dus minder weekend. Als ik TS was zou ik daar ook een extra vrije dag voor terugeisen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:26 schreef boegschroef het volgende:
Sterker nog ik zou 2 dagen pakken, koningsdag valt in het weekend dus je moet 2 dagen meer werken dan dit jaar.
Dit wil TS niet horen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:54 schreef Janneke141 het volgende:
Je ziet het verkeerd, TS. Drie kwart van alle jaren hoef je een dag minder te werken voor je geld.
Klokken op de minuutquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:48 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Door rood rijden mag ook niet!
Verder terechte opmerking van TS.
Je krijgt 3 jaar lang 2 uur meer betaald dan je moet werken dus netto is er niks aan de handquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:05 schreef Geitenkamp het volgende:
29 februari is een normale werkdag
Een dag extra werken maar ik krijg er geen reet extra voor betaald, ik krijg net zo veel als in 2023 maar werk dat jaar wel 8 uur meer voor de baas
Hahahaquote:Op zondag 31 december 2023 17:31 schreef paardendokter het volgende:
Het is nog veel erger. Je werkt 52 weken, maar krijgt maar 48 weken ( 12 maandbetalingen) betaald ....
Bij mij is een maand geen 4 weken. In welk land woon jij?quote:Op zondag 31 december 2023 17:31 schreef paardendokter het volgende:
Het is nog veel erger. Je werkt 52 weken, maar krijgt maar 48 weken ( 12 maandbetalingen) betaald ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |