Geen haat, iedereen moet doen wat ie wil. Ik vond vuurwerk afsteken ook heel leuk toen ik 12 was. Ik zie er allen het nut niet van in, da's alles.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:33 schreef PzKpfw het volgende:
Wat zijn jullie saai zeg met dat collectieve gehaat op vuurwerk.
Pascal Jakobsen draait zich om in zijn grafquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:35 schreef Szura het volgende:
Ze is geen slap excuus voor wat ik graag had willen zijn
Geen droom, geen doel
Geen stok om mee te slaan
Geen enkele garantie voor een lang gelukkig leven
Ze is geen antwoord op de vraag van ons bestaan
[ afbeelding ]
Jackson c. Frankquote:
Ik ben ook zoquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:37 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ook wat vuurwerk gekocht, zo tegen het einde van het jaar ben ik weer een rotjoch van 12
Maakt het haten van vuurwerk iemand saaiquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:33 schreef PzKpfw het volgende:
Precies, met het verschil dat ik nog geen bier dronk toen ik 12 was.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:37 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo
Een vrouw dan wel
Mooie aflevering van De Snijtafel over. Er blijft namelijk niet veel over wat ze dan wél isquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:35 schreef Szura het volgende:
Ze is geen slap excuus voor wat ik graag had willen zijn
Geen droom, geen doel
Geen stok om mee te slaan
Geen enkele garantie voor een lang gelukkig leven
Ze is geen antwoord op de vraag van ons bestaan
[ afbeelding ]
Ook weer idemquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
Precies, met het verschil dat ik nog geen bier dronk toen ik 12 was.
Zijn je vingers al tot slaaf gemaakt?quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:38 schreef datismijnmening het volgende:
Kat heeft mijn toetsenbord gekoloniseerd
Ik vind vuurwerk wel leuk hoor. Maar iemand anders mag het afstekenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:33 schreef PzKpfw het volgende:
Snijtafelquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mooie aflevering van De Snijtafel over. Er blijft namelijk niet veel over wat ze dan wél is
Zeg ik toch.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maakt het haten van vuurwerk iemand saai
Stewardes!quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:38 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
SnijtafelWe hebben Blof opgelost
Ik haat niet perse vuurwerkquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:33 schreef PzKpfw het volgende:
Roll over lay downquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:37 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Pascal Jakobsen draait zich om in zijn graf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |