Toen ik getest werd in 2000? Waren andere dingen zoals ADHD, beelddenken en alle andere spectra nog niet bekend.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet persoonlijks trouwens hoor @:ieniminimuis
ben gewoon lom vandaag
Nee wacht ik moet dit nog leren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ken ook een eddie zat bij pearl jam.
Sterktequote:Op vrijdag 29 december 2023 09:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik moet eens dingen gaan doen vandaag.
Pinpas ophalen bij de supermarkt en naar lichtfestival in Zuiderzeemuseum.
Dat is geen dagvullend programma
wat moet pinpas bij supermarktquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:26 schreef PippenScottie het volgende:
Teveel naar Dinand van Kane geluisterdquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:26 schreef LTVDK het volgende:
Klinkt wel een beetje alsof die last had van constipatie tijdens het zingen hiervan
Eensquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Pearl Jam wel een stuk fijner dan Eddie solo
Nee, die rechter op de fotoquote:
Geef jij de supermarkt carte blanche v.w.b. de betalingen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:26 schreef PippenScottie het volgende:
Gadver daar gaan we in 2024 ook weer veel te veel van horen. Ben je net van Kensington afquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:27 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Teveel naar Dinand van Kane geluisterd
Als wij ons allemaal zouden laten testen krijgen we de DSM aardig vol. Ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen ik getest werd in 2000? Waren andere dingen zoals ADHD, beelddenken en alle andere spectra nog niet bekend.
De symptomen die ik had werden neergelegd bij dyslexie. Denk dat als ik vandaag de dag getest zou worden dat er geen dyslexie uitkomtmaar vast iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |