Met de assen door de plassenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Lekker met de trekker through the barricades.
Pics van je moeder?quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U kunt uw klacht in 187491452 fout indienen bij mijn moeder
Feitquote:
Had toen te maken met de Bakerfinale.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:10 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat had zijn hoogste positie in 2014 (298), was er toen iets speciaals waar deze plaat aan gelinkt werd?
Deze gaat de boeken in als geniale taalfoutquote:
Nietszeggende artiesten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah. Een goede Drake, Kendrick, FKA Twigs ofzo. Gewoon, iets minder belegen.
Soms krijg je dialecten meuk en bankzitters, ik wil niet het risico lopen dan met broekje uit te zittenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat je hem uberhaupt nog aantrekt
Dit keur ik wel goedquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah. Een goede Drake, Kendrick, FKA Twigs ofzo. Gewoon, iets minder belegen.
Freud heeft hier een mening overquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze gaat de boeken in als geniale taalfout![]()
Ik heb ook een beetje dyslexie en beeldenken in de mix zitten. Dus ik snap de fout welquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Freud heeft hier een mening over
Niet overdrijven, maar dit is wel leuk jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Spandeau ballet is een van de beste bands
Zo zie je maar, alles hef een redenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Soms krijg je dialecten meuk en bankzitters, ik wil niet het risico lopen dan met broekje uit te zitten
iedereen snapt het want het is gewoon fout dat je klachten er over in moet dienenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje dyslexie en beeldenken in de mix zitten. Dus ik snap de fout wel
Voor en dysectica heb je wel veel boekenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje dyslexie en beeldenken in de mix zitten. Dus ik snap de fout wel
Ik heb dus geen problemen met lezenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor en dysectica heb je wel veel boeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |