Ja, en met E-matching heb ik dus ook geen al te goede ervaringen. Daar even wat fanatieker mee geweest tijdens de 2020/21 avondklok lockdown. Maar dan was het intens vervelend om te gaan videobellen omdat je niet zomaar kon afspreken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Idealiter liever niet die datingapps nee
Nu weet ik weer waarom mobiel fokken kur is, vingers te dik
Hoeft niet eens een kersthit te zijn hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:20 schreef TLC het volgende:
Dus een les voor ons allen : bedenk een Kersthit dat ze ieder jaar draaien en je zit gebakken voor de rest van je leven![]()
Iedere artiest probeert dat ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:20 schreef TLC het volgende:
Dus een les voor ons allen : bedenk een Kersthit dat ze ieder jaar draaien en je zit gebakken voor de rest van je leven![]()
Al besproken.quote:
quote:
Hemelvaart ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoeft niet eens een kersthit te zijn hoor
Ik had de notulen nog niet gelezen.quote:
Ik geloof dat ik manipulatiequote:Op vrijdag 29 december 2023 03:23 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig uur Elvis, dit uur Elvis, vorig uur Ed, dit uur Ed, vorig uur De Dijk, dit uur De Dijk.
Ja, precies. En dan helpt niet mee dat ik zelf al relatief kritisch ben. Dat verkleint de kans op een voltreffer nog eens met factor 2 (minimaal).quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja maar het vervelendste van datingapps is wel gewoon dat de kans vrij klein is dat het een schot in de roos is. Het kan zeker maar je moet wel tegen een stootje en weken geen actie (voor mannen dan vooral) kunnen
Maar jij verkeerd momenteel ook in soort vegetatieve toestandquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:24 schreef Dagoduck het volgende:
Heb hem ook vaak gehoord maar ik merk nu dat ie me niet irriteert. Lol.
Sleep wellquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook maar ns slapen zo. Tot morgen
Neuh, je moet je er vooral niet te veel van aantrekken. Ik moest ook lang wachten voor mn 1e keer zoenen, 1e keer bataen etc dus geduld bij deze heb ik wel. Het kutste is als je 1e date geweldig leek te zijn en zij toch niet verder wil. Maar zoiets gebeurt ook maar 2 keer per jaar of zo dus achquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, precies. En dan helpt niet mee dat ik zelf al relatief kritisch ben. Dat verkleint de kans op een voltreffer nog eens met factor 2 (minimaal).
Met apps moet je beschikken over een lange adem en vooral de bereidheid om met veel verschillende mensen een eerste contact te leggen. Dus zoveel mogelijk balletjes opgooien zeg maar. Ik denk dat ik daar niet de ideale person voor ben.
Weken geen actie is niet eens zo erg. En ghosten hoort er ook gewoon bij, prima te accepteren. Het is vooral de tijdskwestie. Ik heb al zoveel hobby's, wil serie dating er niet als nieuwe bij hebben
Verkeerd is verkeerd.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:26 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Maar jij verkeerd momenteel ook in soort vegetatieve toestand
Wowquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ken een Amerikaanse en een Noor die ik sinds ik ze heb leren kennen een jaar of 5-6 jaar geleden al een relatie hebben, dus het kan zeker werken
Dag Bassie.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga langzaamaan eens de binnenkant van mijn ogen bekijken
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga langzaamaan eens de binnenkant van mijn ogen bekijken
* FreshFruit gooit Rennies naar Poppequote:Op vrijdag 29 december 2023 03:32 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Zeg ik heb al last van maagzuur
*Vangtquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit gooit Rennies naar Poppe![]()
Haha ja, geduld heb ik wel. En verder herken ik wat je zegt. Lang wachten is niet erg, uiteindelijk telt de kwaliteit. Ben gelukkig ook niet obsessief op zoek naar de liefde, nu niet en in het verleden ook niet. Een langere tijd zonder relatie hou ik op zich gemakkelijk vol. Maar ik ben ook niet ongevoelig voor aantrekkelijke vrouwen die laten merken dat ze met mij ook graag contact hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Neuh, je moet je er vooral niet te veel van aantrekken. Ik moest ook lang wachten voor mn 1e keer zoenen, 1e keer bataen etc dus geduld bij deze heb ik wel. Het kutste is als je 1e date geweldig leek te zijn en zij toch niet verder wil. Maar zoiets gebeurt ook maar 2 keer per jaar of zo dus ach
Kwartjeszoeken dansje.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:37 schreef Poppejans1.4 het volgende:
En dan nu weer over naar echte muziekCure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |