Ja, ik voel nog niet zo veel hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat vanuit Nederland je op meerdere manieren gemakkelijk naar Berlijn kan komen. Maar nogmaals kan ik je zeggen dat als dat ooit wat wordt, langeafstand echt enorm kut kan zijn. Vandaar dat ik ook zei om het ook open te houden eventueel. Maar goed jij weet zelf natuurlijk wat goed voelt, het is slechts een kleine waarschuwing.
Ja daarom. Vluchten naar Griekenland waren ook vrij duur in de zomer toen die 'relatie' gaande was. Het was erg vervelend alleen te videochatten en appen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Griekenland en Berlijn is volgens mij wel echt andere koek wat dat betreft
Slaapsequote:Op vrijdag 29 december 2023 03:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga naar mn bed toe en nog wel even mobiel fokken
Met daarop volgend Mariah Carey - All I Want for Christmas is Youquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een blokje trouwens dit:
761 9 To 5 Dolly Parton
760 A Boy Named Sue (Live) Johnny Cash
759 Jailhouse Rock Elvis Presley
Ja, goed planquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als dat voor jou geen punt is dan zou ik zeggen: Smeed het ijzer nu het nog heet isIk had een soort van relatie met een meid uit Griekenland en dat bloedde op een gegeven moment gewoon dood, vandaar dat ik misschien wat argwaan heb voor lange afstands.
Ken een Amerikaanse en een Noor die ik sinds ik ze heb leren kennen een jaar of 5-6 jaar geleden al een relatie hebben, dus het kan zeker werkenquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, goed planThanks voor het luisterende oor
De timing om deze maand al fysiek te willen afspreken was alleen niet zo ideaal, omdat ik met de situatie met m'n moeder zat/zit en omdat bijna alle weekenden al volgeboekt waren met eindejaarsdingen (lijstjes Enzo). En nu ook een hele week Top 2000, terwijl zij het nog druk heeft met werk.
Dan is januari vast een betere timing, dat is voor veel mensen een rustigere maand![]()
En ja, dat risico hou je altijd bij langeafstandsrelaties. Ik heb het bij een paar vrienden langere tijd goed zien gaan, maar net zo goed dat het niet werkte. Het is zo essentieel dat beide personen er evenveel effort in blijven stoppen om elkaar genoeg te zien
Da's de beste manier ja, doe het zelf ook zo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga geen wekker zetten, hopelijk op tijd wakker voor Twee Motten, en anders maar niet.
Oh ja, hier wilde ik ook nog even op reagerenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou misschien even afwachten of je niet iemand leuks via een van die apps tegenkomt. Want lange afstand kan vrij kut zijn. Hou het maar wat open en dan merk je vanzelf wat je het liefst wilt.
Ik voel me net dr. phil![]()
![]()
Maar ik zeg soms ook maar wat
Truste Galequote:Op vrijdag 29 december 2023 03:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook maar ns slapen zo. Tot morgen
Idealiter liever niet die datingapps neequote:Op vrijdag 29 december 2023 03:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh ja, hier wilde ik ook nog even op reageren![]()
Het probleem met die vluchtige apps is dat ik met de jaren steeds minder zin heb gekregen om daar gesprekken op te starten. Omdat het vaak voelt als verspilde moeite. Ik spreek ook alleen voor een eerste date af als het van te voren echt goed voelt (muv Breeze dingen. Het lastige van de Tinders is dat het vaak gewoon een shitload aan tijd kost wil je ermee succes hebben (imo). Tenminste, als je serieuze intenties hebt zoals ik.
Dus ja, ik weet niet of ik nu alsnog weer actief moet gaan Tinderen. Voordat ik daar weer iemand tref waar ik écht warm van wordt kunnen we zo weken/maanden verder zijn. Voel ik me al snel een sukkel dat ik niet m'n kostbare tijd heb gestopt in het contact dat ik al had met die leuke Berlijnse dame
Eens. Begin die hele megamix er maar mee, luister ik toch nooit.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat mij betreft mogen ze best met de lijst sjoemelen om dit soort kerstmeuk niet meer na de 26e af te spelen.
Zoals mn moeder altijd zegt, je hoeft maar 1 hit te hebben en je bent de rest van je leven financieel veiligquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:15 schreef TLC het volgende:
Mariah heeft dit toch goed voor elkaar, elk jaar komt een scheeplading geld hierdoor op haar bankrekening
quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook maar ns slapen zo. Tot morgen
Grappige met die datingapps is dus dat mijn zus en haar huidige vriend elkaar meermaals op verschillende apps hebben getroffen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh ja, hier wilde ik ook nog even op reageren![]()
Het probleem met die vluchtige apps is dat ik met de jaren steeds minder zin heb gekregen om daar gesprekken op te starten. Omdat het vaak voelt als verspilde moeite. Ik spreek ook alleen voor een eerste date af als het van te voren echt goed voelt (muv Breeze dingen. Het lastige van de Tinders is dat het vaak gewoon een shitload aan tijd kost wil je ermee succes hebben (imo). Tenminste, als je serieuze intenties hebt zoals ik.
Dus ja, ik weet niet of ik nu alsnog weer actief moet gaan Tinderen. Voordat ik daar weer iemand tref waar ik écht warm van wordt kunnen we zo weken/maanden verder zijn. Voel ik me al snel een sukkel dat ik niet m'n kostbare tijd heb gestopt in het contact dat ik al had met die leuke Berlijnse dame
Helpt ook wel dat ze zelf de meme voedt met die videos dat ze uit de vrieskast wordt gehaald na Halloween.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:15 schreef TLC het volgende:
Mariah heeft dit toch goed voor elkaar, elk jaar komt een scheeplading geld hierdoor op haar bankrekening
Ja maar het vervelendste van datingapps is wel gewoon dat de kans vrij klein is dat het een schot in de roos is. Het kan zeker maar je moet wel tegen een stootje en weken geen actie (voor mannen dan vooral) kunnenquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Grappige met die datingapps is dus dat mijn zus en haar huidige vriend elkaar meermaals op verschillende apps hebben getroffen.
De eerste keer had een van de twee al iets in een iets verder stadium, dus hebben ze het contact laten verwateren.
Toen kwamen ze elkaar weer tegen op een andere app en toen zijn ze toch maar gaan daten, en uiteindelijk is het wel wat geworden, want ze gaan trouwens in April
Dus zeg nooit nooit
Maar toen het uitkwam misschien nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |