slaap ze pipquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:51 schreef PippenScottie het volgende:
Mooi geweest lieve schatten. Dit topic is zoals altijd weer genieten met jullie![]()
Truste
quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga over vijf minuten naar bed
Ik heb Tinder+Happn+Bumble+Breeze tijdens de Tweede Top 2000 nacht uit verveling (en omdat ik niet kon slapenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog een relatief onschuldige ontboezeming?
Trusten Pipquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:51 schreef PippenScottie het volgende:
Mooi geweest lieve schatten. Dit topic is zoals altijd weer genieten met jullie![]()
Truste
Ik zou zeggen, spreek eens af.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Tinder+Happn+Bumble+Breeze tijdens de Tweede Top 2000 nacht uit verveling (en omdat ik niet kon slapen) weer eens aangeslingerd. Nou ja, ik werd eigenlijk getriggerd door een mailtje van E-matching (waar ik inactief ben) dat je met kerst met één persoon kosteloos contact kon leggen. Dat natuurlijk niet gedaan, omdat ik alleen tijd had voor familie, de Top 2000 en jullie
Maar met dat swipen was ik zo twee uur zoet (tot in de vroege ochtend), zonder dat ik er echt gelukkig van werd. Niet dat ik helemaal geen leuke profielen tegenkwam, maar ik heb eigenlijk al iemand( in m'n hoofd die ik graag beter zou leren kennen. En ik kan op gebied van dating gewoon niet m'n aandacht over meerdere personen verdelen merk ik.
*Met haar heb ik via social media (instagram) sinds vorige maand al redelijk veel contact mee. Haar zelfs al 1x kort ontmoet, maar dat was op een festival in een grotere groep. Probleem is alleen dat ze in Berlijn woont. Dus ik weet niet precies wat ik er mee aan moet haha![]()
Nu ben ik toch net te laat, duurde te lang voordat ik m'n verhaal op papier hadquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:51 schreef PippenScottie het volgende:
Truste
https://www.nsinternational.com/nl/duitsland/trein-berlijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Tinder+Happn+Bumble+Breeze tijdens de Tweede Top 2000 nacht uit verveling (en omdat ik niet kon slapen) weer eens aangeslingerd. Nou ja, ik werd eigenlijk getriggerd door een mailtje van E-matching (waar ik inactief ben) dat je met kerst met één persoon kosteloos contact kon leggen. Dat natuurlijk niet gedaan, omdat ik alleen tijd had voor familie, de Top 2000 en jullie
![]()
![]()
Maar met dat swipen was ik zo twee uur zoet (tot in de vroege ochtend), zonder dat ik er echt gelukkig van werd. Niet dat ik helemaal geen leuke profielen tegenkwam, maar ik heb eigenlijk al iemand( in mijn hoofd die ik best wel graag beter zou leren kennen. En ik kan op gebied van dating gewoon niet m'n aandacht over meerdere personen verdelen merk ik...
*Met haar heb ik via social media (instagram) sinds vorige maand al redelijk veel contact. Ik heb haar zelfs al 1x kort ontmoet, maar dat was op een festival in een grotere groep. Probleem is alleen dat ze in Berlijn woont. Dus ik weet niet precies wat ik er mee aan moet haha![]()
Truste Pippensquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:51 schreef PippenScottie het volgende:
Truste
Fijne nacht! leuk dat je nog online kwam om dit uurtje met ons te beleven.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:51 schreef PippenScottie het volgende:
Truste
Ik zou misschien even afwachten of je niet iemand leuks via een van die apps tegenkomt. Want lange afstand kan vrij kut zijn. Hou het maar wat open en dan merk je vanzelf wat je het liefst wilt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Maar met dat swipen was ik zo twee uur zoet (tot in de vroege ochtend), zonder dat ik er echt gelukkig van werd. Niet dat ik helemaal geen leuke profielen tegenkwam, maar ik heb eigenlijk al iemand( in mijn hoofd die ik best wel graag beter zou leren kennen. En ik kan op gebied van dating gewoon niet m'n aandacht over meerdere personen verdelen merk ik...
*Met haar heb ik via social media (instagram) sinds vorige maand al redelijk veel contact. Ik heb haar zelfs al 1x kort ontmoet, maar dat was op een festival in een grotere groep. Probleem is alleen dat ze in Berlijn woont. Dus ik weet niet precies wat ik er mee aan moet haha![]()
Thanks. Berlijn is m'n favoriete stad in de wereld, dus heb sowieso allerlei redenen om er weer heen te willenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://www.nsinternational.com/nl/duitsland/trein-berlijn
Trustequote:Op vrijdag 29 december 2023 02:55 schreef ok01 het volgende:
Ga ook maar eens pitten, tot morgen laiverds
Het is al morgen...quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:55 schreef ok01 het volgende:
slaapzequote:Op vrijdag 29 december 2023 02:55 schreef ok01 het volgende:
Ja, dat is ook wat ik voornemens benquote:
Gewoon afspreken dan toch. Wat zegt zo'n grens nou helemaal:)quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Fijne nacht!quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:55 schreef ok01 het volgende:
Zegt ook vrij weinig. Ik vond het juist zelf altijd onzin om een vriendin op relatief korte afstand te zoeken. Belangrijkste is wat je beiden voelt, andere zorgen zijn voor laterquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gewoon afspreken dan toch. Wat zegt zo'n grens nou helemaal:)
Berlijn is een van de weinige grootsteden waar ik nog wel naar toe zou willen emigreren jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:55 schreef BillDauterive het volgende:
@:Gretzl, Berlijn is een prachtige stad. Er zijn veel slechtere opties waar een potentiële date zou kunnen wonen
De helft van Berlijn is 4 uur? Dat is toch niets, als je het graag wilt. Ik ben dit jaar een handvol keren naar concerten op 2,5 uur gereden en weer terug. Op een avond.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wat ik voornemens benDe vraag is alleen wanneer en hoeveel moeite ik er voor wil doen. Ze is komende week nog bij haar ouders (die wonen iets dichterbij, helft van de afstand), maar dat is nog steeds een eind rijden. Ik ben nog in dubio
Ik kan ook wachten tot ik haar tref bij een concert van een gedeelde favoriete band, maar dan hebben we het over maart. Dat is het momentum misschien al weer weg.
Sleep well okquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:55 schreef ok01 het volgende:
Precies. Echte liefde is niet aan grenzen gebondenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zegt ook vrij weinig. Ik vond het juist zelf altijd onzin om een vriendin op relatief korte afstand te zoeken. Belangrijkste is wat je beiden voelt, andere zorgen zijn voor later
Het scheelt wel dat vanuit Nederland je op meerdere manieren gemakkelijk naar Berlijn kan komen. Maar nogmaals kan ik je zeggen dat als dat ooit wat wordt, langeafstand echt enorm kut kan zijn. Vandaar dat ik ook zei om het ook open te houden eventueel. Maar goed jij weet zelf natuurlijk wat goed voelt, het is slechts een kleine waarschuwing.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zegt ook vrij weinig. Ik vond het juist zelf altijd onzin om een vriendin op relatief korte afstand te zoeken. Belangrijkste is wat je beiden voelt, andere zorgen zijn voor later
Trustequote:Op vrijdag 29 december 2023 03:00 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga ook naar bed. Fijne nacht allemaal, het was weer een feestje om deze avond met jullie door te brengen!
Truste Billquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:00 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga ook naar bed. Fijne nacht allemaal, het was weer een feestje om deze avond met jullie door te brengen!
Klopt. Ik rij dus ook regelmatig een heel eind voor concerten. Brussel en Gent met een beetje pech ook 2,5 uur heen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De helft van Berlijn is 4 uur? Dat is toch niets, als je het graag wilt. Ik ben dit jaar een handvol keren naar concerten op 2,5 uur gereden en weer terug. Op een avond.
Truste Billquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:00 schreef BillDauterive het volgende:
Sleep well Billquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:00 schreef BillDauterive het volgende:
als dat voor jou geen punt is dan zou ik zeggen: Smeed het ijzer nu het nog heet isquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Klopt. Ik rij dus ook regelmatig een heel eind voor concerten. Brussel en Gent met een beetje pech ook 2,5 uur heen.
Dus de afstand is voor mij eigenlijk helemaal niet het probleem. Wel m'n onzekerheid of ik er rap werk van moet maken of liever nog even wacht.
Kijk als je via een datingapp contact legt en gaat praten is het overzichtelijker, dan is je #1 doel gewoon een date regelen en probeer je dat op korte termijn te fixen.
Griekenland en Berlijn is volgens mij wel echt andere koek wat dat betreftquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als dat voor jou geen punt is dan zou ik zeggen: Smeed het ijzer nu het nog heet isIk had een soort van relatie met een meid uit Griekenland en dat bloedde op een gegeven moment gewoon dood, vandaar dat ik misschien wat argwaan heb voor lange afstands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |