quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben weer thuis.![]()
Who still here?
JE WAS ER!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wissel van de wacht, ik ga echt nu
als het je beter doet voelen, ik weet die ook momenteel niet.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar praten we niet over. Ik ben moe en kon niet op de exhte naam van Elton John komen
Dat kan ik nu ook niet, om je wat beter te laten voelenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar praten we niet over. Ik ben moe en kon niet op de exhte naam van Elton John komen
Ik moest dat ook opzoekenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook maar ik dacht ik hou me een keer stil.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat een verschrikkelijk lang kutnummer eigenlijk
Pippensquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben weer thuis.![]()
Who still here?
Reginald Kenneth Dwight is toch geen obscure naamquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
ik ook niet volgens mij. Ik dacht dat ik alle weinige noteringen van Keane inmiddels wel kendequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken dit hele nummer van Keane niet
Geen idee, maar FOK! is er nogquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:24 schreef DireStraits7 het volgende:
Even tussendoor: ik kom niet zo vaak meer op FOK!, maar ik weet dat Danny tijdens corona grote geldproblemen had en de levensvatbaarheid aan een zijden draadje hing. Toch is FOK! er nog. What's gebeurd?
Nou ja, ik had meer iets cake-achtigs verwacht, misschien iets meer richting een Omnipollo Noa.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt alsof die toch een beetje tegenvalt. Daar ben ik blij mee, want anders had ik em zeker willen proeven
Ik dacht altijd 7. Welke kleur had er dan volgens jou moeten 'ontbreken'?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:26 schreef PippenScottie het volgende:
Maar we werden dus vierde.
Ik heb een klacht over de vraag hoeveel kleuren een rwgenboog heeft. Het is een spectrum en kleuren zijn een sociaal construct. En tevens vond ik dat het antwoord 6 moest zijn en niet 7
6 is de gayvlag de ekte regenboog heeft 7 kleurenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een klacht over de vraag hoeveel kleuren een rwgenboog heeft. Het is een spectrum en kleuren zijn een sociaal construct. En tevens vond ik dat het antwoord 6 moest zijn en niet 7
roggbiv = zeven kleuren! Maar ik vind 6 ook meer dan genoeg hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:26 schreef PippenScottie het volgende:
Twee kaartjes zijn ook goed!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:26 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Als er iemand nog een kaartje over heeft voor 20 years Hopes and Fears in de AFAS Live houd ik me sterk aanbevolen
Ik hoop het niet, want dat zou betekenen dat ik niet kan.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:26 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Als er iemand nog een kaartje over heeft voor 20 years Hopes and Fears in de AFAS Live houd ik me sterk aanbevolen
Landen waar ik geweest ben:quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier word ik wel enthousiast van. Hoeveel heb je er precies?
als geoguessr fanaat is die wel een makkie voor mij. Dacht je aan de australische vlag?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:27 schreef PippenScottie het volgende:
En Nieuw-Zeeland, welke kleur hebben de sterren op die vlag
Rood, zie mijn foto!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:27 schreef PippenScottie het volgende:
En Nieuw-Zeeland, welke kleur hebben de sterren op die vlag
Allemaal 'vandaag' geklapt?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@:BillDauterive Dit zijn de bieren uit mijn secret santa pakket die ik met online vrienden heb gedaan
[ afbeelding ]
Rood, oranje, geel, groen, blauw, paarsquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd 7. Welke kleur had er dan volgens jou moeten 'ontbreken'?
Was super! Heel blij dat ik vanavond nog naar één van m'n favoriete feestjes ben geweest. Al waren m'n vriendin en de vriendin van m'n beste vriend ziekjes dus daarom nu op tijd thuisquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:27 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe was je verjaardag @:gale_boetticher?
Ken je ook al die meta dingen, zoals de bijenstrepen op power poles en dat soort dingen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als geoguessr fanaat is die wel een makkie voor mij. Dacht je aan de australische vlag?
Dit was zo populair. En het verhaal. En de docu in Top 2000 A Go Go ooit.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar eerlijk, hoe kan dit nu hoger staan dan Bedshaped? En hoe kan Bedshaped niet eens bij de bovenste 1000 staan?
Godzijdank niet, dan zou ik er sowieso niet meer zijn nuquote:
Ja, ik ken wel enige meta, maar ik ben meer een moving player zoals ze die noemen, dus ik ben wat meer afhankelijk van info. Sommigen weten er echt idioot veel van.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ken je ook al die meta dingen, zoals de bijenstrepen op power poles en dat soort dingen?
Maat van mij was een van de OG speedrunners ervan haha
indigoquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Rood, oranje, geel, groen, blauw, paars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |