Trustequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga met dit nummer afscheid nemen voor vannacht, mensen. Morgen weer van 9 tot half 3 werken (laatste werkdagje van 2023, jeuj). Jeej
Trusten Arnie!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga met dit nummer afscheid nemen voor vannacht, mensen. Morgen weer van 9 tot half 3 werken (laatste werkdagje van 2023, jeuj). Jeej
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is die al geweest?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bij deze SaxGenot krijg ik ineens 'Scenes From an Italian Restaurant'-vibes.
Trustequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja, KINk reken ik toch vaak niet mee dan. Zelfde met andere internetstations (zonder FM frequentie) zoals Pinguin en Orinoco.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik hoor 'm anders met enige regelmaat op mijn radio, hoor!
Maar ik luister dan ook altijd KINK
Hij is wat aan de zoete kant, de cherry brandy komt zeker door. De typische stout smaken zijn aanwezig, maar vrij subtiel. Qua smaak heeft het een beetje iets weg van droog rood fruit.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze had ik laatst bij de bierwinkel in mijn handen, maar toen heb ik em toch maar weer teruggezet. Is die lekker?
Welterustequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Sleep well Arniequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Truste, en werkzequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hier word ik wel enthousiast van. Hoeveel heb je er precies?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal mijn verzameling landenvlaggen er nog eens bijpakken voor de zoom.
Fijne nacht Arnie!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Pipquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben weer thuis.![]()
Who still here?
Wij!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben weer thuis.![]()
Who still here?
Ah, dat klinkt alsof die toch een beetje tegenvalt. Daar ben ik blij mee, want anders had ik em zeker willen proevenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hij is wat aan de zoete kant, de cherry brandy komt zeker door. De typische stout smaken zijn aanwezig, maar vrij subtiel. Qua smaak heeft het een beetje iets weg van droog rood fruit.
Wel prima, maar had er iets anders van verwacht
Ben nog aanwezigquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben weer thuis.![]()
Who still here?
Ik heb nog geen slaapquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben weer thuis.![]()
Who still here?
Wissel van de wacht, ik ga echt nuquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben weer thuis.![]()
Who still here?
Daar praten we niet over. Ik ben moe en kon niet op de exhte naam van Elton John komenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pip
Je ging naar een pubquiz toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |