Tot morgen en trustequote:
Ik ben bijna aan de beurt, moet nog even gefocust blijvenquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
Na bijna een hele dag kan die weer
17 Deep Purple - Child In Time
25 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
26 Metallica - One
32 Metallica - Master Of Puppets
155 The Moody Blues - Nights In White Satin
189 Faithless - Insomnia
383 Jackson Browne - The Load Out/Stay
385 Mark & Clark Band - Worn Down Piano
453 Radiohead - Paranoid Android
469 Tame Impala - Let It Happen
493 Eminem - Without Me
513 War On Drugs - Under The Pressure
569 Fleetwood Mac - Rhiannon (Will You Ever Win)
610 Sting – Russians
623 Neil Young - Rockin' In The Free World
654 Alice Cooper - Halo Of Flies
779 Maneskin - Zitti E Buoni
798 ABBA - One Of Us
1009 Earth, Wind & Fire & The Emotions - Boogie Wonderland
1115 ZZ Top - Gimme All Your Lovin'
1153 Snowy White - Bird Of Paradise
1200 Simon & Garfunkel - Scarborough Fair
1210 Madness - Night Boat To Cairo
1221 R.E.M. - Find The River
1223 Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
1292 Trammps - Disco Inferno
1365 Alannah Myles - Black Velvet
1429 Drs. P - Dodenrit
1492 Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
1590 Anouk - Jerusalem
1660 Chic - Le Freak
1737 Earth & Fire - Weekend
1801 Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety
1943 Boston - Don't Look Back
NIET GEHAALD Police - Spirits In The Material World
Als het gewoon een goed nummer is vind ik het nog zo slecht niet. Ik raad je aan eens 'Zo vrij als een vogel' aan te zetten op een vrij moment. Solo-nummer van Adriaan, arrangement door de grote Ruud Bos.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uhm.
Nee?
Er is al genoeg lijstvervuiling.
Mja... maar dat is een vrij grote 'als'quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als het gewoon een goed nummer is vind ik het nog zo slecht niet. Ik raad je aan eens 'Zo vrij als een vogel' aan te zetten op een vrij moment. Solo-nummer van Adriaan, arrangement door de grote Ruud Bos.
Tsja ik vind gimmicks / nostalgieplaten van een hele generatie die er 1x in staan persoonlijk ergere 'lijstvervuiling' dan nog meer Queens, Beatles, Coldplay, Rolling Stones (en andere grootgrutters met 20+ ). Ik hou er juist van dat de Top 2000 alle kanten op gaat. Dus dan verdienen B&A met hun legacy wel een nummer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uhm.
Nee?
Er is al genoeg lijstvervuiling.
The Day Before You Came. Kop en schouders.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat vinden jullie de beste ABBA?
Ik ga toch voor The Winner Takes it All
Ze waren met zijn vieren getrouwd?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
ABBA-genotje hoor. Pijnlijk ook als je je bedenkt dat ze allevier van elkaar gescheiden zijn ook.
Ik hou zelf het meeste van Eaglequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Lay All Your Love On Me sowieso.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
daar zuigt Fleetwood Mac een puntje aanquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
ABBA-genotje hoor. Pijnlijk ook als je je bedenkt dat ze allevier van elkaar gescheiden zijn ook.
Die staat op 2 bij me jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
The Day Before You Came. Kop en schouders.
Wat een beauty hequote:
Lay your love on me denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Zweden was in die tijd een heel ander land.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze waren met zijn vieren getrouwd?
Day Before You Came of Lay All Your Love On Me.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
deze of day before you camequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Lay all your love on mequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Eagle, hands down.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Lay All Your Love On Mequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vaak op Name of the Game gestemd. Maar My Love, My Life is misschien nog mooier (alleen niet bekend genoeg voor de lijst.)quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:12 schreef TheVulture het volgende:
De Spaanse Zon geef ik dan inderdaad de grootste kans, kan meeliften op de populariteit van Martje Hoogkamer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb er vaker aan gedacht - Hallo vriendjes ligt het meest voor de hand, maar die duurt maar 30 seconden en is dus te kort. Caraïbisch Carnaval is dé grote bekende, maar teveel simpel volk die 'caraïbisch' verkeerd gaat intypen' en dan wordt dat systeem bij NPO Radio 2 niet vrolijk
Wellicht dus heel poëtisch gaan voor 'Altijd blijven lachen'. Of Mart Hoogkamer een hak zetten en allemaal gaan voor het ORIGINEEL van 'De Spaanse Zon'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |