Mja, prima nummer maar meer verschillende nummers is wel leuker als je daar toch staat.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou me ook knap bescheten voelen als dit in mijn blok voorbij kwam.
Legendarische plaatquote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou me ook knap bescheten voelen als dit in mijn blok voorbij kwam.
Ik luister dit nummer minimaal 2-3x per jaar buiten de lijst om.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef Zorro het volgende:
Mensen die hiet al die plaatjes posten zullen dit nummer nooit begrijpen want ze hebben geen tijd om te luisteren tijdens het plaatjes zoeken.
Daarom doe ik alleen aan quotesquote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef Zorro het volgende:
Mensen die hiet al die plaatjes posten zullen dit nummer nooit begrijpen want ze hebben geen tijd om te luisteren tijdens het plaatjes zoeken.
Ik hou best van lange nummers, maar heb ergens ook het gevoel dat dit gewoon willekeurig gepiel is dat niet echt ergens heen gaat.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef Strani het volgende:
Ik vind er ook niet zo bijzonder veel aan eigenlijk.
Die moet allerlei opdrachten doen. En krijgt dan een puzzelstuk. 🧩quote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef ok01 het volgende:
Ik ben wel geinvesteerd in wat Morad aan het doen is
Je voelt je ook bekocht als dit net in jouw half uurtje café zitquote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef alopio het volgende:
Niemand luistert dit pareltje in het cafe
Zo vaakquote:Op donderdag 28 december 2023 23:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik luister dit nummer minimaal 2-3x per jaar buiten de lijst om.
Dus tijd zat om nu louter kwaliteit te spammen
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef Zorro het volgende:
Ik denk precies 1 keer per jaar op de radio.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:47 schreef Koen66 het volgende:
dit nummer wordt toch ook maar een handvol keer per jaar helemaal gedraaid
Even volhouden nogquote:Op donderdag 28 december 2023 23:47 schreef peaceman het volgende:
ik heb er stilletjes aan genoeg van
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die moet allerlei opdrachten doen. En krijgt dan een puzzelstuk. 🧩
Oh staat die hele serie op videoland? toch eens een keer checkenquote:Op donderdag 28 december 2023 23:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat heeft een andere reden wellicht, dacht dat ze allemaal op RTL Telekids herhaald worden. Sowieso op Videoland.
Zegt degene die net staat te oreren over een 15 minuten-versie van Voodoo Childquote:Op donderdag 28 december 2023 23:47 schreef peaceman het volgende:
ik heb er stilletjes aan genoeg van
de top 1000's en 4000's van deze wereld draaien hem niet?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk precies 1 keer per jaar op de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |