Beste is voor mij Cuts Like A Knifequote:Op donderdag 28 december 2023 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb m nog wel overgetaped, maar t is geen Reckless
Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 28 december 2023 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Deze vakantie nog Die Hard en HP gekeken ook
Die Hard beste kerstfilmquote:Op donderdag 28 december 2023 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Deze vakantie nog Die Hard en HP gekeken ook
Ik heb normaal helemaal niks met dit soort muziek, maar deze vind ik wel mooi.quote:
Samengevat: Bryan vind dit ook niks.quote:
Briljant als Snape.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:22 schreef Isorden het volgende:
Alan Rickman, ook een slachtoffer van 2016
![]()
Jezus, da's wel echt slordig jaquote:Op donderdag 28 december 2023 23:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net voor het laatste refrein doen ze een maatswitch, maar ze raken door een faal van de drummer met het complete nummer uit de maat, en pakken het dan weer op.
Run to you of Somebodyquote:Op donderdag 28 december 2023 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bryan Adams-genot, maar toch vind ik dit niet een van zijn beste. Twijfel over Summer of 69, It's Only Love (live, met TinaGodin) of Have you ever really loved a woman.
Inmiddels op Disney+ serieus ingedeeld in de categorie kerstfilmsquote:Op donderdag 28 december 2023 23:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die Hard beste kerstfilm
[ afbeelding ]
ehm mijn top 10 dit jaar is:quote:Op donderdag 28 december 2023 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe ziet de rest van jouw top 10 eruit?
quote:Op donderdag 28 december 2023 23:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inmiddels op Disney+ serieus ingedeeld in de categorie kerstfilms![]()
Heaven, al is het origineel van DJ Sammy beterquote:Op donderdag 28 december 2023 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bryan Adams-genot, maar toch vind ik dit niet een van zijn beste. Twijfel over Summer of 69, It's Only Love (live, met TinaGodin) of Have you ever really loved a woman.
Een van m'n fave filmpersonages everquote:
Wat een dramatisch jaar was dat. Die kerst ook echt. George Michael, Carrie Fisher en toen ook haar moeder Debbie Reynolds.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:22 schreef Isorden het volgende:
Alan Rickman, ook een slachtoffer van 2016
![]()
vond t stiekem toch ook wel een lul.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een van m'n fave filmpersonages ever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |