nee, moet ze zelfs nog een keer in spotify zetten als lijst zijndequote:Op donderdag 28 december 2023 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Luister je eigenlijk ook wel eens je volledig lijst achter elkaar?
Mag ik vragen waarom?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:30 schreef ok01 het volgende:
Was als kind wel doodsbang voor dit nummer en ook voor A Day in the Life
Ben gelukkig sindsdien enigszins opgegroeid
Die heeft een darmstelsel als de Londense metro?quote:
Welke van Kaiser Chiefs?quote:Op donderdag 28 december 2023 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren Kaiser Chiefs en Robyn erin te krijgen
Ah, beetje als In A Gadda Da Vidaquote:Op donderdag 28 december 2023 23:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
nummer 9 is een fantastische versie. die single versie die ze hier draaien is maar matig, maar die in mijn top 10 duurt 14 minuten en is een soort jamsessie met publiek in de studio. helaas kennen niet veel mensen die versie.
Het heeft tekst hoorquote:
Doodsbang voor liedjes, gaafquote:Op donderdag 28 december 2023 23:30 schreef ok01 het volgende:
Was als kind wel doodsbang voor dit nummer en ook voor A Day in the Life
Ben gelukkig sindsdien enigszins opgegroeid
en niet eens met dio, sabbath of rainbowquote:Op donderdag 28 december 2023 23:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dio maar op één nummer te horen deze lijst, een schande
I Predict a Riotquote:
ja exactquote:Op donderdag 28 december 2023 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah, beetje als In A Gadda Da Vida
Nog meer werk.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, moet ze zelfs nog een keer in spotify zetten als lijst zijnde
Oh ja 'even'. Gisteren was het 1 uur dat ik naar bed ging. Nu lig ik er al in. Dus dat is al een hele verbetering.quote:
Grand pianoquote:
Beide nummers hebben een soort toon waar ik vroeger bang voor wasquote:Op donderdag 28 december 2023 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
(Waarom doodsbang, niet waarom opgegroeid)
ja tijd is wel een dingetje. dit jaar heb ik er eigenlijk te weinig tijd voor gehadquote:Op donderdag 28 december 2023 23:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nog meer werk.![]()
Maar wel gaaf hoor wat jij en anderen doen met zo'n lijstje. Houd zelf ook erg van lijstjes, maar heb er momenteel de tijd niet voor.
die moet er ook gewoon in.quote:
Heb ik alleen in het eerste jaar gedaan!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Luister je eigenlijk ook wel eens je volledig lijst achter elkaar?
Ook wel een specifieke angst jaquote:Op donderdag 28 december 2023 23:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doodsbang voor liedjes, gaafHeb ik volgens mij nooit gehad, of ik herinner het me niet.
Ik was wel altijd bang voor het einde van TikTak, de edities waar de schimmenspel-actrice omboog in een zwart object. Altijd janken "ahhhh nu is die mevrouw dood!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |