Het was een droom… (even opgezocht, maar helaas)quote:Op donderdag 28 december 2023 22:41 schreef tufkac het volgende:
[..]
Die heeft er toch ingestaan? Of was dat een droom?
Kan goed naar haar luisteren maar zet het zelf niet snel opquote:Op donderdag 28 december 2023 22:44 schreef peaceman het volgende:
Fan is een groot woord, maar ik vind Billie echt wel heel goed.
Als m'n pik er maar in past.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat een strot heeft dat kind.
Blijft zo dromerig ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:45 schreef 4-elements het volgende:
Ik wacht nog steeds op het moment dat het nummer echt losbarst. Of blijft het bij dit fluisteren?
Zelfs Blauwe Ruis, durf ik te stellenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoge lat wel, zelfs witte ruis is na Bankzitters een genot
Dat vooral ja, niet mijn muziek, maar best prima om ze af en toe een keertje voorbij te horen komenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan goed naar haar luisteren maar zet het zelf niet snel op
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was een droom… (even opgezocht, maar helaas)
Gouden combi ook zoquote:Op donderdag 28 december 2023 22:45 schreef Bugno3 het volgende:
Weinig liefde voor Phinnaes' productie.
nee hoor, het is gewoon een uitstekende combiquote:Op donderdag 28 december 2023 22:45 schreef Bugno3 het volgende:
Weinig liefde voor Phinnaes' productie.
Zekers, ik ben echt lang niet fan van alles wat uitkomt aan moderne muziek maar zij heeft echt al wat bangers gemaakt door de jaren heen.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Zelfs als het niet je ding is, hoor je wel dat ze echt een gigantische bak talent en kwaliteit heeft, toch?
Ja, en een enorme uitstraling. Haar fenomenale headlineshow wordt niet alleen gemaakt door de kwaliteit van de nummers, maar ook door alles wat ze op het podium doetquote:Op donderdag 28 december 2023 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja Lowlands was ze ook
De hype is echt 100% terecht. Wat een strot heeft dat kind.
Dat kan ik beamen, het is niet mijn ding, maar wel respect hoe dat ze eigenlijk gewoon zelf gekomen is waar ze nu is.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Zelfs als het niet je ding is, hoor je wel dat ze echt een gigantische bak talent en kwaliteit heeft, toch?
Reeds besprokenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:47 schreef Szura het volgende:
And Moby? You can get stomped by Obie
Zelfde tijd ook, geen gekke gedachte.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens doet me dit denken aan dat Portishead van gisteren.
Absoluut.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, en een enorme uitstraling. Haar fenomenale headlineshow wordt niet alleen gemaakt door de kwaliteit van de nummers, maar ook door alles wat ze op het podium doet
Hopelijk niks ergquote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
hehe ben ik ook even. Precies deze week laat m'n gezondheid het afweten
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef 4-elements het volgende:
Dit is ook relaxed, maar fijner dan Billie.
Ow dat is balen…quote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Understatementquote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef 4-elements het volgende:
Dit is ook relaxed, maar fijner dan Billie.
Koensquote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |