Ja, en een enorme uitstraling. Haar fenomenale headlineshow wordt niet alleen gemaakt door de kwaliteit van de nummers, maar ook door alles wat ze op het podium doetquote:Op donderdag 28 december 2023 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja Lowlands was ze ook
De hype is echt 100% terecht. Wat een strot heeft dat kind.
Dat kan ik beamen, het is niet mijn ding, maar wel respect hoe dat ze eigenlijk gewoon zelf gekomen is waar ze nu is.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Zelfs als het niet je ding is, hoor je wel dat ze echt een gigantische bak talent en kwaliteit heeft, toch?
Reeds besprokenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:47 schreef Szura het volgende:
And Moby? You can get stomped by Obie
Zelfde tijd ook, geen gekke gedachte.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens doet me dit denken aan dat Portishead van gisteren.
Absoluut.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, en een enorme uitstraling. Haar fenomenale headlineshow wordt niet alleen gemaakt door de kwaliteit van de nummers, maar ook door alles wat ze op het podium doet
Hopelijk niks ergquote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
hehe ben ik ook even. Precies deze week laat m'n gezondheid het afweten
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef 4-elements het volgende:
Dit is ook relaxed, maar fijner dan Billie.
Ow dat is balen…quote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Understatementquote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef 4-elements het volgende:
Dit is ook relaxed, maar fijner dan Billie.
Koensquote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |