Vroeger wel wat geluisterd, maar vind het eigenlijk niets niks meer.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn hier liefhebbers van Sonata Arctica
Waar haal je al gifjes vandaan?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:18 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik lang niet geluisterd, zal volgend jaar eens checkenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tallulah lijkt hier dus heel erg op.
hun reputatie was ze vooruit gesneld he?!quote:Op donderdag 28 december 2023 22:19 schreef tufkac het volgende:
Oh, zijn dit nou die beroemde Suzan en Freek
Denk aan zeesterrenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:19 schreef MTheBassman het volgende:
tis niet geweldig maar ik vind het nou ook niet per se heel erg, of zo.
Gewoon googlequote:Op donderdag 28 december 2023 22:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waar haal je al gifjes vandaan?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De ANWB zou ze moeten inhuren voor reclamesquote:Op donderdag 28 december 2023 22:19 schreef alopio het volgende:
Het meest sexloze stel van Nederland
Iemand hier noemde ze de Gert & Hermien van onze generatie
Dat is toch rijmelarij van het niveau lik me vestjequote:Op donderdag 28 december 2023 22:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waar haal je al gifjes vandaan?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik heb er vaker over gehoord dan dat ik ze bewust gehoord hebquote:Op donderdag 28 december 2023 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
hun reputatie was ze vooruit gesneld he?!
Even opgezocht maar niet echt in de buurt van mijn werk.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Na bijna 28 jaar (oké, vooruit, 24, 4 jaar in Tilburg gewoond) nog altijd De Riet, om preciezer te zijn Nieuwland
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:18 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar werk je? Grote kans dat ik het ken tenzij het korter dan 10 jaar bestaatquote:Op donderdag 28 december 2023 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Even opgezocht maar niet echt in de buurt van mijn werk.
Aah zie dat S&F gewoon een officieel GIPHY kanaal hebbenquote:
viel het mee of tegen?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:21 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ja, ik heb er vaker over gehoord dan dat ik ze bewust gehoord heb
Hier ook, het feest is begonnenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yusuf is lam
Ik straks ook, het bier is geopend
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waar werk je? Grote kans dat ik het ken tenzij het korter dan 10 jaar bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aah zie dat S&F gewoon een officieel GIPHY kanaal hebben![]()
https://giphy.com/SuzanenFreek
(zal dan ook wel voor meer artiesten zo zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |