nou nou nou nouquote:Op donderdag 28 december 2023 21:46 schreef Poppejans1.4 het volgende:
SMIJT HONT EN KAD DOOR DE LUCHT
Gniffelquote:Op donderdag 28 december 2023 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar heeft Waylon geen last van
Animal is ook niet echt T2000 materiaal toch?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam er laatst dus achter dat dat begin van Pretty Fly.. van een ander nummer komt, namelijk een nummer van Def Leppard. En die band staat er niet eens in
ben er nooit in eentje geweest, doe mij maar gewoon een normale moshpitquote:
Pretty Fly staat er ook meer in vanwege de cultstatus denk ikquote:Op donderdag 28 december 2023 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam er laatst dus achter dat dat begin van Pretty Fly.. van een ander nummer komt, namelijk een nummer van Def Leppard. En die band staat er niet eens in
PAKT GOUDVIS UIT DE KOM EN GOOIT HEM IN DE KERSTBOOMquote:Op donderdag 28 december 2023 21:46 schreef Poppejans1.4 het volgende:
SMIJT HONT EN KAD DOOR DE LUCHT
4 Songs op rij zelfs.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Geniet hier nog even goed van, lieve vrienden, hierna moeten we weer wat ellende doorstaan
Tja sorry.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
is er dan niet meer heilig?
quote:Op donderdag 28 december 2023 21:46 schreef alopio het volgende:
[..]
PAKT GOUDVIS UIT DE KOM EN GOOIT HEM IN DE KERSTBOOM
Ik vind het wel raar dat het nu weer precies dezelfde formule heeft als met Matthijs.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Prima om naar te kijken.
Voor de verandering hebben wij al 2 afleveringen gekeken.
Chris Rea of Wham is nog wel acceptabel imoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |