#metooquote:Op donderdag 28 december 2023 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel blij dat ik Clarence God nog heb gezien
Zit je met de neus omhoeg?quote:Op donderdag 28 december 2023 20:44 schreef Nizno het volgende:
bakkie thee en twee negertuutn
ik zit er klaar voor... rowen!!
Jaaa! Kan bijna niet andersquote:Op donderdag 28 december 2023 20:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wow die vrouw net bij Emmely moet wel mama De Wilt zijn toch
Weet niet of mooi t goede woord ks. Tis origineel natuurlijk van Waits en die maakt er n latenight pianist An de bar versie van. Dat intieme weet Bruce wel mee te nemen ondanks dat je 'm in n stadion hoort spelen. Alsof t n klein zaaltje is waarin ie t voor jou brengtquote:Op donderdag 28 december 2023 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel dit niet, het is alsof ik naar een dronken Engelse uitvoering van Nergens Goed Voor luister. Wat maakt deze song zo mooi?
yup en een classic zoen er op (we kunnen zelfs niet eens meer negerzoen op de doos zetten)quote:
Ik denk dat het echt zo'n 'moet je bij zijn geweest' ding moet zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet niet of mooi t goede woord ks. Tis origineel natuurlijk van Waits en die maakt er n latenight pianist An de bar versie van. Dat intieme weet Bruce wel mee te nemen ondanks dat je 'm in n stadion hoort spelen. Alsof t n klein zaaltje is waarin ie t voor jou brengt
hij is hier al bijna afgelopenquote:
Vreemde hiaat om dan weer ruim binnen te komen.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
— — — — — — 282 183 138 297 — — — — — — — — 1285 930 663 808 810 727
Goed blokje vorige noteringen
Ooh dat stukje liplezen had ik wel even gemistquote:Op donderdag 28 december 2023 20:45 schreef patat het volgende:
[..]
Jaaa! Kan bijna niet anders![]()
Volgens mij zei ze tegen de camera ook zoiets als ‘mijn mama’
Ja, ik ben toen in de plaats twee dagen naar Werchter gegaan, omdat ik alleen zaterdag verplichtingen had. Ook leuk, maar haalt het niet bij de sfeer van DTRH.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De afgelopen editie was de line-up minder vinden wij maar meestal is wel goed.
Prima! 👍
Kijken of ik ook de 36 uur haal of straks wat ga etenquote:
Ja radio 2 haalde m ineens uit de keuzelijst met t jaar ervoor op 297quote:Op donderdag 28 december 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
— — — — — — 282 183 138 297 — — — — — — — — 1285 930 663 808 810 727
Goed blokje vorige noteringen
dan hebben we Max niet meerquote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
kunnen we Limburg al aan België afstaan? zijn de Limburgjes ook weer samen.
Graag, gratis en voor niks. Krijgen ze Zeeland er gratis bijquote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
kunnen we Limburg al aan België afstaan? zijn de Limburgjes ook weer samen.
Samequote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word hier wel een beetje toeter van
Bruce had ik nog even aan staan voor peaceman. Deze is wel stil.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Er wordt aardig wat gemute bij jullie dit uur
Nog een rondequote:Op donderdag 28 december 2023 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja godver dan denk je dat ie afgelopen is
mee eens. Al hoop ik wel dat het niet nog verder gaat groeien qua bezoekersaantallen.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik ben toen in de plaats twee dagen naar Werchter gegaan, omdat ik alleen zaterdag verplichtingen had. Ook leuk, maar haalt het niet bij de sfeer van DTRH.
als niet F1 kijker ben ik daar niet rouwig om.quote:
Die komt toch uit Monaco?quote:
Weetikveel, een Rowwen Hezze kwiebus is hetquote:
Nee het is ook zoveel beter qua voorzieningen. RW vind ik ook te massaal.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik ben toen in de plaats twee dagen naar Werchter gegaan, omdat ik alleen zaterdag verplichtingen had. Ook leuk, maar haalt het niet bij de sfeer van DTRH.
ik als wel F1 kijker ook niet hoor, als hij een belgisch volkslied zou hebben zou ik ook al genieten van het feit dan een broekkie de anderen er zo hard uit rijdtquote:Op donderdag 28 december 2023 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als niet F1 kijker ben ik daar niet rouwig om.
hij woont in, das niet waar hij uit komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |