dan hebben we Max niet meerquote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
kunnen we Limburg al aan België afstaan? zijn de Limburgjes ook weer samen.
Graag, gratis en voor niks. Krijgen ze Zeeland er gratis bijquote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
kunnen we Limburg al aan België afstaan? zijn de Limburgjes ook weer samen.
Samequote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word hier wel een beetje toeter van
Bruce had ik nog even aan staan voor peaceman. Deze is wel stil.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Er wordt aardig wat gemute bij jullie dit uur
Nog een rondequote:Op donderdag 28 december 2023 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja godver dan denk je dat ie afgelopen is
mee eens. Al hoop ik wel dat het niet nog verder gaat groeien qua bezoekersaantallen.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik ben toen in de plaats twee dagen naar Werchter gegaan, omdat ik alleen zaterdag verplichtingen had. Ook leuk, maar haalt het niet bij de sfeer van DTRH.
als niet F1 kijker ben ik daar niet rouwig om.quote:
Die komt toch uit Monaco?quote:
Weetikveel, een Rowwen Hezze kwiebus is hetquote:
Nee het is ook zoveel beter qua voorzieningen. RW vind ik ook te massaal.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik ben toen in de plaats twee dagen naar Werchter gegaan, omdat ik alleen zaterdag verplichtingen had. Ook leuk, maar haalt het niet bij de sfeer van DTRH.
ik als wel F1 kijker ook niet hoor, als hij een belgisch volkslied zou hebben zou ik ook al genieten van het feit dan een broekkie de anderen er zo hard uit rijdtquote:Op donderdag 28 december 2023 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als niet F1 kijker ben ik daar niet rouwig om.
hij woont in, das niet waar hij uit komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |