quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:27 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Extreem rechts? Ja, maar alleen als je zelf extreem links bent, natuurlijk.
PVV was lange tijd politiek midden. Niet rechts. Laat staan ''extreem rechts''. Door de politieke verschuiving naar links staat het nu te boek als ''rechts''. Maar niet -en op geen enkele wijze- als ''extreem rechts''.
Dat jij de PVV nu ziet als ''extreem rechts'' geeft aan dat je zelf behoorlijk geradicaliseerd bent.
Vertel; hoeveel moeite hebben jouw familie en vrienden met jouw radicale standpunten?
De echte slachtoffers zijn natuurlijk afvalligen en homo seksuele die dachten dat ze hier vrij van de islam waren en dachten dat ze konden zijn wie ze echt zijn. Of moslims die hier openlijk voor verlichting pleiten, maar hun leven niet meer zeker zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef probeer het volgende:
Och och och wat sneu allemaal. Andere mensen kijken je veroordelend aan of willen zelfs niet meer met je omgaan omdat je op een partij stemt die er zwaar op inzet dat ze mensen willen discrimineren op basis van religie en nationaliteit. Wat een slechte mensen zijn dat zeg. En wat zijn jullie toch zielig, pleitend voor discriminatie. Jullie zijn de échte slachtoffers, niet de mensen die je het land uit wilt trappen of wiens rechten je af wilt pakken.
Reken maar dat Timmermans, Jetten en Klaver en dergelijke politiek eensgezinde wakker hebben gelegen van de verkiezings uitslag. En nog steeds. De afgegeven signalen was zo daadkrachtig dat ze als mokerslagen aan bleven komen. De peilingen, het bericht dat de PVV ook op scholen het populairst bleek te zijn, de exit poll, Bosma als voorzitter, verdere stijgingen in de peilingen. Al weken regent en regent het op social media met panische haat berichten van Timmermans, Jetten en Klaver en dergelijke politiek eensgezinde dat het zielig begint te worden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar zullen ze wakker van liggen. Potverdomme wat een daadkrachtig signaal geef je af.
Niet eens mijn link die ik bijgevoegd heb, waar je de oude positie van de PVV kon zien, tjekken, maar gewoon ''quote:
Je beseft toch wel dat zo'n schema weinig te maken heeft met of een partij wel of niet extreemrechts is?quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:41 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niet eens mijn link die ik bijgevoegd heb, waar je de oude positie van de PVV kon zien, tjekken, maar gewoon ''LOL '' doen.
LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ook hier dus weer de alternatieve feiten?
Wilders stapte uit de VVD omdat hij daar zijn radicale anti-Islam-drek niet kwijt kon maar dat zou een middenpartij opleveren… sorry maar je bent het padje een beetje kwijt denk ik.
Voor jou niet nee, natuurlijk niet. Daarvoor ben jij te radicaal doorgeschoten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:08 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat zo'n schema weinig te maken heeft met of een partij wel of niet extreemrechts is?
Dat zeg ik, je bent creatief met alternatieve feiten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:09 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Uitgesproken kritisch tegenover de islam in zn algemeenheid is heel goed zelfs.
Want dan ben je dus in feite voor gelijke rechten man/vrouw, homoseksuelen + afvalligen + Joden + verlichtende hervormers van de islam die hier zichzelf kunnen zijn zonder vrees voor hun leven, een evenwichtige multiculturele samenleving (wat typerend is was voor nederland) en tegen (barbaars) geweld, terreur (dreiging) uit de islamitische hoek, en andere culturele traumatiserende kutshitzooi zoals kinder uit huwelijken, kinder genitale mutilatie, kinder indoctrine, bloederige en dodelijke eerwraak en-weet-ik-nog-niet-allemaal-wat-aan-zieke-kutzooi-die-zich-manifesteerd-wanneer-een-bepaald-aantal-moslims-geklusterd-raken.
Nou, prima toch? Of vind je dat allemaal wel prima?![]()
Dat is niet radicaal, dat is heel gezond. En gezien het feit van de stemmers, inmiddels -en gelukkig maar- mainstream.
Bonusvideo;
[ twitter ]
Welke alternatieve feiten precies?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent creatief met alternatieve feiten.
Ook hier weer alternatieve feiten van jouw kant?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:10 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Voor jou niet nee, natuurlijk niet. Daarvoor ben jij te radicaal doorgeschoten.
Vooral een FvD-afsplitsing van ver nadat Baudet met allerlei antisemitische drek kwam. Dt ook maar een beetje in de buurt van liberaal plaatsen is al gezochtquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:12 schreef nostra het volgende:
Whut, PvdA met JA21? Die zijn én conservatief-rechts én economisch klassiek-liberaal.
Liberaal is niet voorbehouden aan links hè, we leven niet in de VS.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vooral een FvD-afsplitsing van ver nadat Baudet met allerlei antisemitische drek kwam. Dt ook maar een beetje in de buurt van liberaal plaatsen is al gezocht
Zoals verwacht, inhoudelijk (opnieuw) compleet balzak.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:12 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ook hier weer alternatieve feiten van jouw kant?
Of een partij wel of niet extreemrechts is, is natuurlijk amper af te lezen van zo'n schema. Dat weet iedereen die de politiek ook maar een klein beetje volgt…
Nee, liberaal is voorbehouden aan liberalen. Die voelen zich volgens mij op voorhand niet echt aangetrokken tot antisemitisme.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Liberaal is niet voorbehouden aan links hè, we leven niet in de VS.
Ik zei economisch klassiek-liberaal, ik zou niet weten hoe je JA21 anders moet omschrijven.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee, liberaal is voorbehouden aan liberalen. Die voelen zich volgens mij op voorhand niet echt aangetrokken tot antisemitisme.
Kom, kom, ook jij beseft toch wel dat de kwalificatie van partijen in zo’n spectrum op deze wijze niet echt recht doet aan partijen in de radicale hoeken van het spectrum?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:16 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zoals verwacht, inhoudelijk (opnieuw) compleet balzak.
Ze als economisch klassiek liberaal omschrijven lijkt me in elk geval nogal gezocht…quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik zei economisch klassiek-liberaal, ik zou niet weten hoe je JA21 anders moet omschrijven.
Dat is de verticale kant van het kwadrant hè, met economie heeft dat niets te maken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze als economisch klassiek liberaal omschrijven lijkt me in elk geval nogal gezocht…
JA21 is gewoon een afsplitsing van FVD die wel een hekel hebben aan Joden maar niet geloven dat we door reptielen bestuurd worden.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent creatief met alternatieve feiten.
Duidelijk dat je hier geen antwoord op hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Welke alternatieve feiten precies?
Tsja, als hij dat serieus zou menen, dan had hij echt veel eerder afscheid genomen van Baudet…quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is de verticale kant van het kwadrant hè, met economie heeft dat niets te maken.
Verder vol Jodenhaat ja, die Eerdmans.
Als je de de PVV als politiek midden omschrijft, dan heb je weinig zicht op de echte wereld. Kritiek daarop omschrijven als een radicale bubbel is natuurlijk prima maar wel volkomen kansloos.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:33 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk dat je hier geen antwoord op hebt.
Je lult maar wat, vanuit jouw eigen bekrompen radicale bubbel.
Ook prima hoor.
Waar haal je nu weer vandaan dat ze bij JA21 een hekel hebben aan Joden?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze als economisch klassiek liberaal omschrijven lijkt me in elk geval nogal gezocht…
JA21 is gewoon een afsplitsing van FVD die wel een hekel hebben aan Joden maar niet geloven dat we door reptielen bestuurd worden.
Eerdmans is behalve "net wat rechtser dan de VVD" ook vooral een opportunist.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tsja, als hij dat serieus zou menen, dan had hij echt veel eerder afscheid genomen van Baudet…
En sorry, ik kan dat soort achterlijke drek niet los zien van hun andere zogenaamde standpunten…
Het is een opportunist ja, dat klopt. Stand-alone redt hij het niet, dat zie je nu ook. Helaas wel.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:34 schreef KareldeStoute het volgende:
Tsja, als hij dat serieus zou menen, dan had hij echt veel eerder afscheid genomen van Baudet…
En sorry, ik kan dat soort achterlijke drek niet los zien van hun andere zogenaamde standpunten…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |