Heel goed, nooit de lat te laag leggen.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar goed. Ik heb Typhoon hier een keer in de supermarkt gezien. Ik durfde natuurlijk niets te zeggen, maar sindsdien kan hij niets fout doen bij me.
nee die eten we later deze week. morgen denk ikquote:
Tot morgenquote:Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot morgen trouwens. Ik heb boeken om te lezen
quote:Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef peaceman het volgende:
Voor de geïnteresseerden; ik had patat met een frikadel speciaal en een berenhap pinda
#viesdik
dat kan ook in 2024 he?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot morgen trouwens. Ik heb boeken om te lezen
En we zullen het wel zienquote:Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al besproken.
Tevens: Als dit het is is dit het.
quote:Op donderdag 28 december 2023 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot morgen trouwens. Ik heb boeken om te lezen
Bah patat. En wat is een berehap en waarom neem je er pinda's bij?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef peaceman het volgende:
Voor de geïnteresseerden; ik had patat met een frikadel speciaal en een berenhap pinda
#viesdik
Baas boven baas, ieniminimuis!quote:Op donderdag 28 december 2023 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb met hem op school gezeten
Gitaartje is toch heerlijk.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef Felagund het volgende:
Dit kabbelt een beetje teveel voor mij.
bij het volgende nummer is ie ineens toch leuk.quote:
Zoals ik al zei, het is wat het isquote:Op donderdag 28 december 2023 19:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En ja hoor, wéér ingekort verdomme
hier begint het ook langzaam bij beetje te knallenquote:Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef Isorden het volgende:
Heb ik ineens 76 uur gemist?
Lijkt hier ineens al wel oud & nieuw
berenhap/berenklauw, gehakt met uiringen ertussen en pindasausquote:Op donderdag 28 december 2023 19:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bah patat. En wat is een berehap en waarom neem je er pinda's bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |